Goodwood FoS en foto’s.

Home Forum Zeverhoekje Goodwood FoS en foto’s.

• Maker
    Discussie
  • Wie kan me helpen?

Ik ga als autoliefhebber (en autofreak) naar Goodwood Festival of Speed. Omdat ik ook als fotograaf voor een autosite ga (en ik lever nog een paar foto’s aan een andere site), had ik perskaarten aangevraagd. Na een hele tijd aan het lijntje te zijn gehouden door de mensen daar werd mijn verzoek geweigerd.

Op dat moment was het racen naar de site om kaarten te bemachtigen, waarbij dus de zaterdag al uitverkocht was..

M.a.w. , ik kan mijn taak en hobby niet uitvoeren, en mijn vrienden en ik zitten dus de zaterdag duimen te draaien op de camping.

Dus, als iemand iemand weet die kaarten wegdoet voor de zaterdag van FoS, laat het aub asap weten! Heb er 4 nodig.

Bij voorbaat dank!!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
    • Goodwood staat al een tijdje op mijn verlanglijstje. Dit jaar was het tesamen met de plaatselijk kermis en daar mag je niet ontbreken 😛 Maar dank zij dit topic ( en youtube 8) ) was het weer even prettig sfeer snuiven. Op naar 2013….

Sorry!!!

Wim

Heb het al samen geplaatst.
          En hoe daar kijkt niemand op, kijk eens naar het aantal !!!!

Daar kijkt niemand op, wou het overzichtelijk plaatsen. Moet ik dit topic deleten?

(sorry, doe dit volgende keer niet meer 😉 )

Foto’s, filmpje en een impressie staan ook reeds op onderstaande post die je zelf hebt gestart:

https://porscheforum.be/forum/38-zeverhoekje/100707-kaarten-goodwood-fos-zaterdag-en-wat-fotos

Ik was voor de eerste keer aanwezig op FoS, waarbij ik moet zeggen dat het het automotive toppunt was in mijn leven! Geen woorden voor… Heb er wat plaatjes geschoten, die ik graag met jullie deel. Hieronder een paar pica’s, voor de rest verwijs ik jullie graag door naar mijn website:

http://spykerforce.weebly.com/goodwood-festival-of-speed-2012.html

DSC_1486asSmartObject-1.jpg
                DSC_1744asSmartObject-1.jpg
                DSC_1891asSmartObject-1.jpg
                DSC_2187asSmartObject-1.jpg
                DSC_2210asSmartObject-1.jpg
                DSC_2484asSmartObject-1.jpg
                DSC_2650asSmartObject-1.jpg
                DSC_3359asSmartObject-1.jpg

[quote=”carbonman” post=100708]Hoi,
                  wij gaan met een aantal naar Goodwood (2xPorsche en 1xFerrari) vrijdag en zaterdag. Koenc zijn broer ging mee maar nu niet meer. Ik zal hem eens vragen of je die kaart kan overnemen?
                  Check dit forum dan zal ik Koen eens bellen[/quote]

Leuk je ontmoet te hebben daar! Had idd het geluk om een kaart te krijgen van Wim!

[quote=”porschky” post=100713]woepsie, meteen nog 4!? benieuwd of dat nog lukt… ik vrees er een beetje voor… Begrijp ook niet goed of het de bedoeling was dat met 1 perskaart 4 man binnen moest???[/quote]

Nee, perskaart was voor mezelf. De anderen hadden gewoon te laat besteld (ze hadden gewacht op mij of de perskaart door ging gaan of niet..)

[quote=”porsche” post=100727]

Vreemd dat je perskaart werd geweigerd. Wie is/was je contactpersoon?
                  Er zijn nog steeds perskaarten te verkrijgen maar zoals je dan ook wel weet zijn deze niet gratis en, moeten ze direct betaald worden (afhankelijk welke je kiest) en daarna worden ze klaargelegd of opgestuurd, zondermeer.

Een van de belangrijkste voorwaarden is namelijk ook dat je beschikt over een off. perskaart, en ik ben zeker dat daar het probleem zit, tenzij je beroepsjournalist of stagiair bent aangesloten bij VVJ/AVBB.

En zoals Porscky al aanhaalde, met een perskaart loods je geen 4 man binnen, ook niet 1 man.
                  Mits bijbetaling op je press account kan je max. 1 guest meenemen.

Als je er nog wenst en bent in orde met hogervermelde voorwaarden neem dan gerust contact met:

Goodwood Press Office
                  Call 01243 755109
                  janet.bradley@goodwood.com[/quote]

Ja, daar zat het probleem dan. Ben niet aangesloten bij die vereniging… Ik had ook contact met die vrouw, totdat ze niet meer reageerde. Ook niet op het andere emailadres waar ik op moest reageren als ik vragen had over de geweigerde perskaart. Dan gebeld, en ook mijn ‘opdrachtgever’ laten bellen. Was dus niks..

Mijn foto’s van Goodwood FOS 2012 staan op mijn site: http://spykerforce.weebly.com/goodwood-festival-of-speed-2012.html

DSC_2484asSmartObject-1.jpg
                  DSC_1744asSmartObject-1.jpg
                  DSC_3229asSmartObject-1.jpg

:first: :respect2:

Wow ,prachtig . :applaus:
                      Als autoliefhebber ,het ultieme genot om dat te mogen zien ,horen en zelfs ruiken .

Bedankt om dit te posten .

:first: :first: :first:

En voor diegene die er niet genoeg van krijgen alle Super GT’s achter elkaar

[video]http://www.youtube.com/watch?v=ABN0nS3VeLM&feature=related[/video]

hier nog enkele fotos van Goodwood, op Liebe zu Ihm nog meer moois 🙂

de 918 spyder daarentegen :respect2: :respect2: :respect2: :respect2: :respect2:

en in het echt nog vetter!

Wij waren in Goodwood en hebben het prijskaartje gezien, slik, voor de cayman een dikke 40.000 pound bovenop de prijs van de wagen zelf!
                                Way erover volgens mij, en smaken verschillen maar ik vind dat niet mooi…

Les gouts et les…. maar die Ferrari California look-uitlaten op een Porsche vind ik toch maar niets.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.