Goodwood FoS en foto’s.

Home Forum Zeverhoekje Goodwood FoS en foto’s.

• Maker
    Discussie
  • Wie kan me helpen?

Ik ga als autoliefhebber (en autofreak) naar Goodwood Festival of Speed. Omdat ik ook als fotograaf voor een autosite ga (en ik lever nog een paar foto’s aan een andere site), had ik perskaarten aangevraagd. Na een hele tijd aan het lijntje te zijn gehouden door de mensen daar werd mijn verzoek geweigerd.

Op dat moment was het racen naar de site om kaarten te bemachtigen, waarbij dus de zaterdag al uitverkocht was..

M.a.w. , ik kan mijn taak en hobby niet uitvoeren, en mijn vrienden en ik zitten dus de zaterdag duimen te draaien op de camping.

Dus, als iemand iemand weet die kaarten wegdoet voor de zaterdag van FoS, laat het aub asap weten! Heb er 4 nodig.

Bij voorbaat dank!!

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
    • de complete kits zijn inderdaad soms wat té… en laten sowieso al van kilometers ver zien dat je met een aangepaste, niet originele wagen rijdt… wat bij veel mensen onherroepelijk het vermoeden opwerpt dat je met een ongevalswagen (als basis) rijdt! Met zijn gevolgen voor de herverkoopwaarde..! En laten we niet vergeten dat voor zijn gele VRS op basis van een tweedehands GT3 toch uiteindelijk een 140.000 euro gevraagd wordt!
      Wat echter interessanter kan zijn is bvb de speedsterkit, zoals op de rode te zien is, en die aan 5500 euro verkocht wordt! Staat in de nieuwe RS Magazine uitgebreider deze maand, en geeft een leuke look aan je cabriootje…

Zelf ben ik niet weg van de creaties van Delavilla !
        Zoals Porschky al schrijft La villa rose heeft een goede naam in Frankrijk ,ze zijn gevestigd in de buurt van Lyon .

Nice… Wie regelmatig RS Magazine leest zal de creaties van Delavilla wel kennen. Is een tweedehandsverkoper (La Villa Rose) die een stevige reputatie opgebouwd heeft voor 964’s en vooral 993’s in uitstekende staat, maar die zich nu ook op de creatie van aftermarket ombouwkits gooit… met enig bescheiden succes…

Wim

Omdat het toch over Goodwood gaat, hier nog een paar Porsche foto’s die Timo gemaakt heeft.
            Er zijn er nog, maar die komen dan later, want die staan op zijn telefoon.

[quote=”Spykerforce” post=100707]Wie kan me helpen?

Ik ga als autoliefhebber (en autofreak) naar Goodwood Festival of Speed. Omdat ik ook als fotograaf voor een autosite ga (en ik lever nog een paar foto’s aan een andere site), had ik perskaarten aangevraagd. Na een hele tijd aan het lijntje te zijn gehouden door de mensen daar werd mijn verzoek geweigerd.[/quote]

Vreemd dat je perskaart werd geweigerd. Wie is/was je contactpersoon?
              Er zijn nog steeds perskaarten te verkrijgen maar zoals je dan ook wel weet zijn deze niet gratis en, moeten ze direct betaald worden (afhankelijk welke je kiest) en daarna worden ze klaargelegd of opgestuurd, zondermeer.

Een van de belangrijkste voorwaarden is namelijk ook dat je beschikt over een off. perskaart, en ik ben zeker dat daar het probleem zit, tenzij je beroepsjournalist of stagiair bent aangesloten bij VVJ/AVBB.

En zoals Porscky al aanhaalde, met een perskaart loods je geen 4 man binnen, ook niet 1 man.
              Mits bijbetaling op je press account kan je max. 1 guest meenemen.

Als je er nog wenst en bent in orde met hogervermelde voorwaarden neem dan gerust contact met:

Goodwood Press Office
              Call 01243 755109
              janet.bradley@goodwood.com

woepsie, meteen nog 4!? benieuwd of dat nog lukt… ik vrees er een beetje voor… Begrijp ook niet goed of het de bedoeling was dat met 1 perskaart 4 man binnen moest???

Hoi,
                  wij gaan met een aantal naar Goodwood (2xPorsche en 1xFerrari) vrijdag en zaterdag. Koenc zijn broer ging mee maar nu niet meer. Ik zal hem eens vragen of je die kaart kan overnemen?
                  Check dit forum dan zal ik Koen eens bellen

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.