- Dit onderwerp bevat 13 reacties, 10 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 2 maanden geleden door .
-
Discussie
-
17 september 2013 om 11:12
Zo, we zijn weer terug uit Goodwood, en mannen wat een treffen, daar kunnen wij op het vaste land nog veel van leren. 💡
Wij waren met de camper, dus alles aan boord, en de jeugd in de tent.Elke morgen rond 08.00 uur werden we gewekt door deze mannen. 😀
Verder zijn de Engelsen zeer gedisciplineerd, petje af.
Bijna iedereen gekleed in de stijl van die jaren, zo ook alle attracties en shops.En als jullie goed kijken herinneren zich de ouderen nog wel de heren van deze serie, helaas maar 2 niet meer van de oude garde, de rest is er met gestopt of gestorven.
Leuk gebabbeld met deze heren, en gingen voor mij even in de maat zitten. 8)De races waren spectaculair, en of het nu veel geld kost of niet, de mannen gaan ervoor en in elke klasse.
Vanaf jongs af aan word het er met de paplepel in gekweekt.Op gebied van Porsche was er niet zoveel, ik heb er in totaal 3 gezien op een standje van 50 years Porsche 911, maar was de moeite niet waard om een foto van te maken.
Waren 3 oude 911jes omgebouwd naar racers, maar zagen er niet uit en wil ik jullie ogen niet met pijnigen.Het enige wat mooi was, was een levensgrote foto van Porsche met een mooie meid erop.
Volgend jaar weer er naar toe, maar dan met de Karmann en in een hotel. 😉
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.