Goodwood the Revival

Home Forum Zeverhoekje Goodwood the Revival

• Maker
    Discussie

• Wim

Zo, we zijn weer terug uit Goodwood, en mannen wat een treffen, daar kunnen wij op het vaste land nog veel van leren. 💡
      Wij waren met de camper, dus alles aan boord, en de jeugd in de tent. :mrgreen:

Elke morgen rond 08.00 uur werden we gewekt door deze mannen. 😀

Verder zijn de Engelsen zeer gedisciplineerd, petje af.
      Bijna iedereen gekleed in de stijl van die jaren, zo ook alle attracties en shops.

En als jullie goed kijken herinneren zich de ouderen nog wel de heren van deze serie, helaas maar 2 niet meer van de oude garde, de rest is er met gestopt of gestorven.
      Leuk gebabbeld met deze heren, en gingen voor mij even in de maat zitten. 8)

De races waren spectaculair, en of het nu veel geld kost of niet, de mannen gaan ervoor en in elke klasse.
      Vanaf jongs af aan word het er met de paplepel in gekweekt.

Op gebied van Porsche was er niet zoveel, ik heb er in totaal 3 gezien op een standje van 50 years Porsche 911, maar was de moeite niet waard om een foto van te maken.
      Waren 3 oude 911jes omgebouwd naar racers, maar zagen er niet uit en wil ik jullie ogen niet met pijnigen.

Het enige wat mooi was, was een levensgrote foto van Porsche met een mooie meid erop.

Volgend jaar weer er naar toe, maar dan met de Karmann en in een hotel. 😉

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
      • Volgend jaar ook eens gaan kijken ziet er de moeite uit :drink: :drink:

Het ziet er de moeite uit om als auto-liefhebber eens heen te gaan .
          Bedankt voor de foto’s Wim . :applaus:

[quote=”bccars” post=142697]Potver, die GT3 heb ik zien staan donderdags op de 24u van Zolder bij de tent van Penders. Da’s toch die met die sexy 19″ OZ Racing velgen he ?! Kan me dat nog goed herinneren. Auto/velg combinatie trok van kilometers ver mijn aandacht. Ben hem dan uiteraard ook eens van kort bij gaan bekijken 🙂
            Heb er zelfs volgens mij foto’s van getrokken. Straks thuis eens checken.

[quote=”koenc” post=142653]We moeten de Revival ook eens doen.
            Dit zicht zijn ze al beu op het Festival of Speed 😀

Ik kan alleen maar bevestigen dat de sfeer en organisatie er steeds fantastisch is!

In 2014 gaan we naar de Monaco Historic Grand Prix … :up: … op uitnodiging :applaus: voor 4 dagen! :happydance:[/quote][/quote]

Ik heb die wat je bedoelt vandaag zien staan bij Penders in de toonzaal, maar dat is deze niet. Velgen van koen zijn de originelen zwart gelakt en geen OZ

Voor de 24h Du Mans ben ik soms 12 maand op voorhand aan het zoeken naar een Hotel met Parking.
              had een goed gevonden, is voor de volgende 5 jaar 2 weken afgehuurd door Corvette team 🙁 dus geen gewone klanten meer.

laatste keer dat ik geweest ben een hotelleke gevonden (**) aan het station van Le Mans.
              nooit meer 🙂 het is daar overal een ramp, en meestal wordt er geboekt bij vertrek voor het jaar nadien (dat deden wij ook) tot de melding, volgend jaar zal niet meer lukken we zijn voor 5 jaar volgeboekt door het Compuware Corvette team.

Hotel blij natuurlijk ik niet 🙂

beste is volgens mij ergens nen mobilhome kunnen gebruiken

[quote=”cabrio wim” post=142619]Zorg er dan wel voor dat je alles zeker 3 maanden vooraf boekt.
                De reden is dat er 150000 mensen op het binnen terrein mogen, en daarna is het jammer maar kaarten zijn dan uitverkocht.[/quote]

Als je le mans classic wil doen dan kan je deze raad ook gebruiken.
                hebt vorig jaar twee maand ervoor gezocht en kon nog onderdak vinden op 57km 🙁

Potver, die GT3 heb ik zien staan donderdags op de 24u van Zolder bij de tent van Penders. Da’s toch die met die sexy 19″ OZ Racing velgen he ?! Kan me dat nog goed herinneren. Auto/velg combinatie trok van kilometers ver mijn aandacht. Ben hem dan uiteraard ook eens van kort bij gaan bekijken 🙂
                  Heb er zelfs volgens mij foto’s van getrokken. Straks thuis eens checken.

[quote=”koenc” post=142653]We moeten de Revival ook eens doen.

Ik kan alleen maar bevestigen dat de sfeer en organisatie er steeds fantastisch is!

In 2014 gaan we naar de Monaco Historic Grand Prix … :up: … op uitnodiging :applaus: voor 4 dagen! :happydance:[/quote]

Wim

[quote=”carbonman” post=142639] Is het autogebeuren ook goed?
                    Is het enkel op circuit te doen of ook aan het kasteel waar de Hill klim is.[/quote]

Voor de revival moet je vooral van oude auto’s en nostalgie houden. 💡

Verder is er op het terrein van de hill niks te doen en is zelfs afgesloten.
                    Maar de buiten terreinen zijn nu bij het circuit betrokken en zijn er meer stands als bij het speed gebeuren.
                    Zo is er vlak bij het circuit nu een parking waar alleen de klassiekers mogen staan, daar heb je al een dagtaak aan als je die allemaal wilt zien, en er staan echt speciale auto’s tussen.
                    Dus ga je met een moderne auto ga je op andere parkeer terreinen en mag je gaan pendelen in een aanhangwagen achter een tractor. 😉

Vooral de klassieke races zijn indrukwekkend, en zo reed er een GT40 cabrio mee in de race uitvoering, en daar zijn er maar een paar van. 8)
                    En die beginnen om 9.00 uur, en gaan de gehele dag door in allemaal verschillende klassen.

Dus voor mij is speed niet zo interresant, maar gelukkig zijn we allemaal anders. 😉

We moeten de Revival ook eens doen.

DSC02021.JPG

In 2014 gaan we naar de Monaco Historic Grand Prix … :up: … op uitnodiging :applaus: voor 4 dagen! :happydance:

Wij gaan al jaren naar het festival of speed in juli en dit willen we zeker ook doen. Is het autogebeuren ook goed?
                        Is het enkel op circuit te doen of ook aan het kasteel waar de Hill klim is.

Attachments:
                        • image.jpg
                        Wim

Zorg er dan wel voor dat je alles zeker 3 maanden vooraf boekt.
                          De reden is dat er 150000 mensen op het binnen terrein mogen, en daarna is het jammer maar kaarten zijn dan uitverkocht.

Op mijn to do list voor 2014
                            *luv

Heeft toch zen charmes zo back in time ,als je erop terug kijkt leek alles nog veel simpeler te gaan.
                              Nu lijkt het soms wel één chaotische grote blur te worden .

hey
                                wim bedankt voor de leuke foto’s
                                :applaus: :drink:

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.