Goodwood the Revival

Home Forum Zeverhoekje Goodwood the Revival

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

Ik was even benieuwd of er van het forum ook nog mensen naar Goodwood the Revival gaan deze week.
      Wij vertrekken al a.s donderdagmorgen vroeg naar de treintunnel zodat we er ‘s middags al lekker vroeg zijn.
      De bus is al ingericht als camper dus we gaan er weer voor dit jaar.

Ik zal als we terug zijn wel wat foto’s posten, want er zijn veel mooie vormen te zien van carrosserieën.

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
      • Ben ook geweest , maar met de spider ditmaal op 10/09/14 ,
        Alles was vrij te bezoeken.. interessant
        cotswolds2014043.jpg

Picknicken ? Lijkt meer om mee ‘in de koffer te duiken’ :mrgreen: Bestelbon getekend in afwachting van de bastard ? :engeltje:

Wim

Nog even een kleine toevoeging op de classic oil, want deze is 100% mineraal en speciaal op de toleranties van de oudjes voorzien.
            Alle andere moderne olie is gewoon te dun.
            Ik vroeg nog om een papier van de specificaties van de test, maar deze kreeg is weer niet losgepeuterd.
            Kreeg wel zo’n mooie beige Porsche dweil cadeau :mrgreen:

Misschien heel raar, maar voor de 356 hebben ze nu een olie ontwikkeld, en deze is gewoon mineraal W30.

Wim

Ik ben weer terug en een super weekend gehad in Engeland met bijzonder mooi weer. :happydance:

Hier een paar impressies van de meer dan 500 gemaakte foto’s.

Allereerst de eerste gebouwde van de honderd die gebouwd gaan worden, de Aston Martin.
              Is werkelijk zo mooi van lijn en dan die afwerking van interieur, kunnen velen een voorbeeld aan nemen.

De Aston is werkelijk voorzien van alle gemakken, ook als je onderweg eens wilt picknicken. :mrgreen:

Verder nog even bij Porsche geweest en daar een paar dingen gescoord en veel info gekregen over de speciale oliën voor de klassieke Porsches tot de 3.2
              En een of ander raar figuur gesproken waar ik niet met op hem de foto mocht maar wel van hem foto’s mocht maken.
              Ik denk dat ik met mijn kleren teveel afstak tegen hem. :sarcastisch

En nog een paar foto’s voor wat het uit eigenlijk allemaal bedoeld is, sfeer en races uit de jaren ’60.

Verder weer veel info opgedaan en vele ponden er doorheen gegaan. 😉
              En voor degene die dit nog nooit gedaan hebben zeker eens een must.

Uiteraard ben ik weer van de partij :relaxman:
                Super altijd :happydance:
                Wij vertrekken nu woensdag met de boot, relax op het gemak.
                En gaan ook nog effe hier naartoe de donderdag:

National Motor Museum

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.