gps

• Maker
    Discussie
  • Hoy Hoy allemaal
    ik heb sinds dinsdag mijn nieuwe aanwinst en ondertussen heb ik er zon 400 fantastische km s mee afgelegd
    geen enkele klacht…………………………….. alleen de gps
    daar wordt ik dus gewoon zot van
    de driehoek die de huidige postitie van de wagen aangeeft blijft gewoon draaien als gek . met als gevolg dat dat ding om de haverklap een nieuwe routeberekening doet .
    woensdag ging ik er voor de eerste keer mee naar een klant ====> ik heb gewoon de weg moeten vragen want dat ding kreeg mij gewoon niet ter plaatse 😳 😳 😳 😳 😳
    en dan de eerste reactie van de klant was : waaaaaaaw nen dikke porsche voor men deur .
    das dus ook al niet meer voor herhaling vatbaar ,volgende keer zalt met het camionetteke zijn of de passat cc
    allee terug naar de gps wie weet wat dat is ?
    voor de rest maar 1 woord
    waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww, ik had dat 10 jaar eerder moeten doen ,
    fotos volgen deze week
    haja ik vermoed een licht tot ernstig drankprobleem ==> 400 km tank leeg ,,,hik hik hik
    maar daar liggen we hik niet hik van wakker hik 🙂 D D D D

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
    • das leuk die ga ik zeker volgen
      BEDANKT

Ik heb laatst in Nederland , niet ver over de grens een nieuwe Porsche GPS laten plaatsen, was eeb 16 bits versie of zoiets, en met alle Cds van Europa voor +- 1200 €, een 8 bits versie koste daar +- 400 € dacht ik..
          grtn
          vic

de verkoper heeft em prive verkocht
            dus geen garantie

Zeer mooie wagen,jammer van de GPS. Ik zie dat je wagen nog niet zolang hebt; dekt de waarborg dit defect niet ?

ja die ganse middenbloknieuw he

Ai, dat is toch wel overdreven duur lijkt mij… zeker als je weet dat een cdromspeler (want dat is het maar in zo’n gps systeem zit) maar 20 tot 40euro kost…
                  Voor die prijs steken ze dan geen volledig nieuw GPS systeem?

gisteren kaartje gaan terughalen bij verellen , had nog nieuwe potten van de uitlaat tegoed

diagnose gps : cd lezer kapot , nieuwe ==> 1700 € maar das dan nog maar tot 2005
                    bestaan er ook aftermarkt van die dingen , ik heb begrepen van wel , is dat iedentiek van afmetingen , en wat gebeurd er met de ingebouwde telefoonfunctie want die vindt ik best handig

[quote=”Audiotronics”:2e02fg5r]Motor heeft precies nog koud? Dan staat die wel tegen de 5 (bij mij toch). Van het moment dat de motor warm heeft zakt deze bij stationair toerental naar 2.[/quote]

dit klopt
                      heb er het voorbije weekend op gelet en als ie op bedrijfstemp is gekomen zakt de oliedruk
                      dus niks aan het handje
                      toch bedankt voor de opmerking

[quote=”Audiotronics”:2yawvn5s]Motor heeft precies nog koud? [/quote]

da klopt , had hem net buitengereden

[quote=”dixie”:2nieyotr]Wat ik raar vind is dat uw oliedruk op 900 toeren bijna op 5 staat,normaal is dit veel lager op stationair toerental…[/quote]

Motor heeft precies nog koud? Dan staat die wel tegen de 5 (bij mij toch). Van het moment dat de motor warm heeft zakt deze bij stationair toerental naar 2. Bij mij werkt de PCM ook perfect. Zaterdag nog naar de zee met gereden en all ekleine wegentjes van Wenduine tot in Middelkerke “bezocht”. GPS wist alles perfect te vinden en aan te duiden. Enige nadeel is dat het geen echte kaartweergave is. Maar ik vergelijk met de laatste nieuwe pioneermodellen en dat is dan wel dag en nacht verschil 😥

eeuch
                            moet ik es nazien
                            staat normaal veel lager je dat klopt

Wat ik raar vind is dat uw oliedruk op 900 toeren bijna op 5 staat,normaal is dit veel lager op stationair toerental…

Anoniem

Vorige week enkele dagen in den Limburg verbleven , ttz streek van oa Maaseik, Maasmechelen, Maastricht, Landsgraaf (Ned), Kerkrade (Ned),…
                                Moet zeggen dat de lieve gps-dame in m’n 997 (2006) niet alle baantjes heeft gevonden, zelfs enkele op-,afritten van autostrades waren haar onbekend…er tegen praten hielp niet dan maar de kaart erbij genomen.
                                Het pijltje doet dan inderdaad enkele draaibewegingen.
                                Over het algemeen doet ze wel hard haar best, maar ze heeft natuurlijk veel last van onwetendheid en hunkerd naar updates…
                                Wel zou ik graag een update willen maar dat zou niet te verkrijgen zijn? Iemand een alternatief buiten een TT of Garmin (heb ik, werkt prima)?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.