GPS 997 – bevroren beeld

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 GPS 997 – bevroren beeld

• Maker
    Discussie
  • Hello P-lovers,

Een vriend van mij heeft een jaar geleden mijn 997 Cabrio overgekocht.
    Hij belt mij nu net vanuit Portugal dat het beeld van zijn GPS “bevroren” is, maw het beeld blijft gewoon staan.
    In en uitzoomen lukt nog maar dat is het dan ook wel.

Hij heeft de CD er al eens uitgehaald en terug ingestoken maar heeft niet geholpen.

Iemand een ander idee nog om hem verder te helpen?

Thnx guys en alvast een prettig Paasweekend aan iedereen !

Greetz,

Plumber

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • ik zou zoals je met micros*ft brol moet doen bij problemen een koude boot proberen: dus batterij afkoppelen en 10-15 min wachten

0

Hmm, bevroren maar toch kunnen zoomen. Werkt al de rest nog naar behoren, en komt enkel het gps signaal niet goed door?

Ik heb op onze mini iets gelijkaardigs gehad, GPS dacht dat ik ergens anders was, hij bewoog wel nog bij het rijden, maar compleet verkeerd. GPS antenne bleek niet waterdicht te zijn (designfout), en dus wat geoxideerd na 6 jaar. Vervangen door een nieuw exemplaar en alles was weer in orde, kostte iets van 150 euro voor gans de sharkfin antenne zelf bij BMW.

Waarom ik denk dat het misschien hetzelfde probleem is, ondanks dat er niks meer beweegt op de Porsche, is dat mijn gps toen zelfs nog beweging aangaf terwijl de antenne gedemonteerd was. Op één of andere manier hield hij rekening met snelheid en richting om bij te houden waarheen ik ging, zonder GPS signaal. Misschien doet Porsche dat niet, en blijft hij gewoon denken dat de auto stilstaat.

0

Ik vrees dat hij stuk is 😐
          ook gehad :bounce: best laten herstellen ander toestel moeten de nr 100% zijn anders werkt hij niet inc ben je dan soms enkel opties kwijt ! :popcorn:

0
        3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.