gps probleem

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen gps probleem

• Maker
    Discussie
  • beste forummers ik heb een ipaq pocket pc de H3600, nu heb ik dat ding te lang laten liggen zonder zn batterij op te laden en nu is de volledige tomtom 2 software er blijkbaar af…

wie kan me aan de nieuwste versie helpen + me helpen dit geinstalleerd te krijgen , want daar heb ik geen kaas van gegeten…

alvast bedankt

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
    • Ha zo nu snap ik het wel, ja dat mag altijd en breng me dan nog eens zo een bus mee 😆

[quote=”RSR”:2yd1v6h8]Ja mag altijd naar hier komen ik denk zelf dat ik nog zo iets staan heb.[/quote]

‘k Weet het, maar ‘t was omdat den Dave misschien ook tot bij u ging komen 🙂 wink: )

Greetz,

SidewindR.

Het is niet voor mij hoor maar voor den Dave, en ik heb tomtom2 liggen voor Pocket PC mety code en alles er op en aan.

Hmm, ik heb TomTom 5.0 voor PocketPC op DVD staan, en heb ook ergens de 5.1 update file liggen… Wil dat anders vanavond altijd wel eens bij Luc binnensteken? Dan kan ik mijn beest nog eens van stal halen 😉 )

Groetjes,

SidewindR.

En er zit niets meer op ?

dat is het nu net, die cd van de pda vind ik nergens meer , mijn doos wel de cd niet… t is om moedeloos van te worden…
                waarschijnlijk heeft mn ex bij haar vertrek die per abuse meegenomen…

U pda daar zat toch ook een cd bij ? wel als je die nog bezit loopt het van zelf. En dan zet je via je PC die tom tom 2 er ook zo op alles is duidelijk. Ja mag altijd naar hier komen ik denk zelf dat ik nog zo iets staan heb.

Luc

P.S. bel wel eerst eens, het is hier vrij druk.

omdat ik niet weet waar ik de soft moet installeren…
                    en om één of andere reden zie ik mijn pda niet meer op mn pc…

ik snap er de b*llen van

Ja ik heb hier die CD liggen en de code ook maar dat is vrij simpel om dat er op zetten. Ik kan het wel dus waarom jij niet ? 😉

Hoe bedoel je luc ?

ik heb dat al een paar keer voor gehad en elke keer opnieuw laten installeren door de nonkel van mijn ex maar nu da mijn ex is heb ik geen contact meer met de femilie daar dus…. hoe krijg ik dat daar weer op hé

Besten ik heb dat hier 😉 en het groot probleem is als u toestel plat is ben je jo.

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.