Gps routes/ Gps houder

Home Forum Porsche Talk Gps routes/ Gps houder

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
    • Niet direct een link, maar gekocht op Aliexpress.
      Zoek maar eens op magnetic car phone holder… Er staan wel honderd verschillende op. 

[quote=”DeePee” post=284960″]ben ook zoekende en niet echt tevreden van wat ik al gezien heb of op de markt is.
        ik ga er zelf eentje bricoleren uit rvs of alu en bevestigen in de roosters boven de PCM; voorzien van zo’n zelfklevend siliconenmatje om de gsm op z’n plaats te houden.
         [/quote]

@DeePee
        al iets gebricoleerd ondertussen? Zoektocht is hier ondertussen ook gestart.
        Alternatief is de originele radio vervangen door een Android Auto-exemplaar.

niks zelf gebricoleerd met 100% tevredenheid.maar intussen wel deze aangekocht (mini versie met magneet) met het idee “voor het geld van een Duvel kan ik amper bedrogen worden
          “out of the box goed genoeg voor gewoon gebruik: muziek streaming, vallende sterren te signaleren, …
          mits steun van een blokje foam niet zichtbaar aangebracht aan de achterkant en niet groter dan een suikerklontje is deze 100% stabiel en helemaal geschikt voor WAZE ipv het PCM GPS systeem dat ook nog zichtbaar blijft.
          ikke stom verbaasd door de eenvoud van het concept en hoe goed het werkt
          ook maar amper 10 cm kabel zichtbaar die ingeplugd zit in het handschoenkastje. denk ni dat ik nog een DIY versie ga maken. 

Interessant! Aldi?

deze week Lidl, volgende week Aldi

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.