Gps routes/ Gps houder

Home Forum Porsche Talk Gps routes/ Gps houder

• Maker
    Discussie

• PM

ik zou graag binenkort wat voorgeprogrammeerde routes rijden. Mijn vraag ik tweeledig: 
      1) hebben jullie ervaring met gps routes via een iPhone? Apps?
      2) welke systemen gebruiken jullie om de gsm vast te zetten in de wagen?

Alvast bedankt!

4 reacties aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
      • [quote=”PM” post=284885″]Liefst van al zou ik mijn aifone gebruiken. Blijkbaar zijn er weinig goeie apps voorhanden.[/quote]
        Sygic en OSMAND

0
        PM

Liefst van al zou ik mijn aifone gebruiken. Blijkbaar zijn er weinig goeie apps voorhanden.

0

Ik kreeg http://www.kurviger.de/nl door van Bladerunner.  Echt heel makkelijk om routes te maken, ik heb ze op mijn oude Garmin gebruikt..  Ik heb geen idee welke apps allemaal compatibel zijn.

0

1. OSMAND geeft bij mij het minst problemen. Slaat waypoints over zonder problemen. Stuurt je ook niet terug wanneer je route kruist (Garmin wel)
                   Onlangs MyRoute geïnstalleerd > waypoints slaat hij niet over, enerverend > stuurt je altijd terug (beta fase -> je kan het aanvinken in de settings maar doet niks uit)
                   Sygic werk ook goed.

2. Zuignap met zwanenhals > mobiel in het positioneren van de smartphone, maar als je hem niet blokkeert op je dashboard >> trillen.
                  Klikmontage in het rooster van de verwarming, ook last van trillingen

0
            4 reacties aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.