GPS tracker en PCC op KJN 2012

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Cayenne GPS tracker en PCC op KJN 2012

• Maker
    Discussie

• Peter
    Deelnemer

Hello!

ik heb eens wat gezocht hier op forum over PCC (Porsche Car Connect) en Globespot, maar niets gevonden.
      (ofwel niet goed gezocht?)

Voor mijn diefstalverzekring vragen (eisen) ze bij ING een VV2 (VV3) alarm. Blijkbaar kan dat niet geinstalleerd worden in een KJN van 2012… 🙁
      Dus ikke wat rondgebeld en blijkbaar bestaat er Globespot, een gps antidiefstal ding.
      (GlobeSpot GPS-Antidiefstal / GPS Tracker)
      Iemand hier ervaringen mee?

Een andere vraag die ik nog heb: is het mogelijk om die PCC te laten installeren?

bedankt en alvast beste wensen voor 2016 :drink: , voorzien van veeeeeel porsche kms!
      :driver:

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
      • Ik wacht op de offerte van uw makelaar voor een andere verzekering.
        Heb uw naam vermeld en gevraagd naar 50% korting 😀

VV2 (AL2) kan niet geplaatst worden in mijn KJN
        kga er binnenkort een gps tracker van Meta laten insteken, werkt met app om te volgen
        Ben ondertussen nog wat aant rondkijken, maar ik ga niet betalen voor een meldkamer.

PDS

Offerte via mijn makelaar of offerte voor alarm ? :think:

ik zou vandaag of maandag een offerte moeten ontvangen 🙂
            het geinstalleerde alarm voldoet dus niet bij ING…

PDS

En Waxtem, hoe is het afgelopen ? :think:

PDS

@Waxtem: Heb de gegevens per PB doorgestuurd :up:

een IA2 is ook voldoende, dus weer stress voor niets geweest 🙂

ik had ook bij Mortelmans een offerte gevraagd voor het geval dat, maar die waren al 100€ duurder dan ING.
                  maar indien nodig was ik daarnaartoe overgestapt.

@PDS
                  : dat mag altijd :up:

Weet er iemand of die PCC kan toegevoegd worden achteraf?
                  Ik bedoel daarmee die module waarmee je wagen dan via de app kan gevolgd worden enzo…

PDS

Mijn cayenne 2015 heeft ook gewoon het standaard alarm.

Vivium heeft daar nooit wat over gevraagd, hij is wel omnium verzekerd.

Als je graag de gegevens van de makelaar hebt, ik heb daar ongelofelijke tarieven. :up:

De mijne is bij Mortelmans & Ledoux verzekerd. Daar deden ze niet moeilijk dat het een Duitse versie is, die ook niet het normaal vereiste alarm aan boord heeft (en er bijna niet mee kan uitgerust worden achteraf als de voorbereiding er niet fabrieksmatig in zit)…

standaard alarm is al een VV3

Wim

Google eens op lowJack. 💡

Meeste verzekeringen geven dan korting, althans in Nederland toch dan.
                          Niks moeilijk doen bij installatie en op voorhand niet traceerbaar omdat deze pas geactiveerd wordt al hij gestolen is.
                          Werkt niet op GPS signalen, maar op wisselende radio frequenties.

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.