gps zenec

Home Forum Porsche Talk gps zenec

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • maar ik neem aan dat de PARROT Asteroid enkel in de zwarte kleur verkrijgbaar is, en niet in de grijs-metallic kleur is zoals de zenec ?

Op mijn vorige Porsche ging standaard GPS kapot , vervangen door PARROT Asteroid ,
        was ongeveer 700 euro .[b]was super ding , werkte perfec[ !! , geen storingen App radio , coyote etc makkelijk op te plaatsen .
        lijkt me ook een mooi alternatief .

klopt ! je vind z enkel en alleen in de ACR keten, en overal aan dezelfde verkoopprijs, plaatsing was dan wel gratis, klantenservice zeiden ze, heeft toch een uurtje of 2,5 geduurd, maar zoals je zei, ik ben er tevreden mee en meer moet dat niet zijn…, is trouwens ook geen kleurverschil met het originele P systeem, en daar deed ik het dan ook voor, want kleurverschil in één en dezelfde unit trekt op niks in zo een wagen…. :up:

Je hebt een aanbevolen verkoopprijs en een effectieve verkoopprijs. In caraudio is dit heel veel zo. Reken op de aanbevolen verkoopprijs en doe daar een 20% af. Meestal ook incl. plaatsing. 799 euro is de aanbevolen verkoopprijs van een gelijkwaardige ESX. ZENEC is dacht ik exclusief voorbehouden voor de ACR keten. In Duitsland verkoopt dat wel wat (maar is zeker geen marktleider). In België heb je dacht ik enkel nog ACR Lommel.

Maar jij tevreden is het belangrijkste :music:

Hallo JV, waar kan je deze aanbevolen verkoopprijs terugvinden? want ik heb op verschillende website’s gekeken van Zenc dealers, en overal hanteren ze dezelfde verkoopprijs… :popcorn:
              Nu het was ook daarom dat ik deze vraag hier eens gesteld had, of het iemand hier kende, maar blijkbaar kende niemand dit systeem en had ik het dan maar besteld…, en voor mij is het zijn prijs wel waard hoor :up:

[quote=”wing67″ post=229874]Heeft er iemand ervaring met dit systeem ?? ik had via de zoekfunctie al eens gekeken maar vind er blijkbaar niets van terug op het forum…

http://www.kapaza.be/nl/gps/porsche-gps-van-marktleider-zenec-104890250.htm%5B/quote%5DKomt uit de beruchte ACR “stal” :bounce: Ander vergelijkbaar en hoger aangeschreven merk is ESX. Kwalitatief beter en prijs wel net iets lager. Ik hoop wel dat je er geen 1399 euro aan hebt gegeven (aanbevolen verkoopprijs is 799 euro incl. plaatsing).

Maar een tevreden klant dus case closed :drink:

heb je gelijk in youyou, maar deze is echt poepsimpel om het zacht uit te drukken, het enige wat ik nog moet “de”activeren is de stem die telkens zegt “U rijd te snel volgens toegelaten snelheid”, dit heb ik zo een 80 keer gehoord van Lommel tot Maaseik … 😀 😀 😀

ik zou al tevreden zijn met de wagen :first: , maar ik kan wel beamen dat sommige ingebouwde gps systemen niet makkellijk hanteerbaar zijn, vooral niet die in mijne dd.

afgelopen vrijdag dit systeem laten plaatsen, en het werkt gewoon grandioos goed ! :up:

Niks knippen in de kabelboom, gewoon plug & play, dus kan altijd terug naar de originele radiounit !
                      Ik heb nu een mooie radio met een groot overzichtelijk toch screen, perfect werkende gps, cd speler en dvd speler voor filmpkes, (zal toch nooit gebruikt gaan worden) , Iphone is draadloos gekoppeld voor handenvrij bellen , muziekstream via bluetooth of je kan deze ook insteken via de connector, usb aansluiting…….. :coolness:
                      Heb vrijdag en gisteren met de wagen rondgebold gehad en ik kan niet meer zeggen “het werkt perfect”….., mocht iemand interesse hebben voor zulk een systeem kan ie altijd bij mij eens komen kijken…., en neen ik heb geen aandelen daar… maar had het op prijs gesteld mocht de leverancier mij een adres of contactpersoon gegeven hebben waar ik eerst eens had kunnen kijken naar zo een systeem, maar hij had geen gegevens meer van die klant zei hij…, dus ik ben een tevreden man… :happydance:

Attachments:
                      • zenec1.JPG
                      • zenec2.JPG
                      • zenec3.JPG

Hey Deepee, ik heb me net laten wijsmaken door de importeur/installateur van deze unit dat deze unit plug & play is, niks knippen of rotzooien met de originele bekabeling, bestaande unit demonteren en nieuwe unit plaatsen en stekker in steken, en dan zou dit allemaal werken….
                        Ook ik heb er op gelet dat ik altijd terug naar standaard of origineel kan, want inderdaad niet iedereen zou hier happy mee zijn…
                        Ik heb me dan ook zo eentje besteld en zal je op de hoogte houden als ie gemonteerd is… :up:

voor een weekendauto zou ik het niet doen, voor een daily driver eventueel wel.
                          groot voordeel is dat je het allemaal weer terug naar origineel kan (laten) ombouwen. dus er voor zorgen dat er niet in de kabelboom geknipt wordt maar gewerkt wordt met verloopstekkers van ISO naar DIN

ACVCan-BusInterfaceQuadlock.jpg

ik weet het, origineel is altijd beter…., maar ik heb eens opgezocht en met dit aanraakscherm bedienbaar systeem krijg ik wel navi, bluetooth telefoon, muziek stream en vééél meer, dus daarom alleen zou ik het willen veranderen naar deze unit….

Ik was heilig in de veronderstelling dat er iemand hier al ervaring had met dit systeem, maar dat valt me dik tegen…
                            Deze unit is ook in de correcte kleur van de huidige unit, dus geen kleurverschil, alleen maar een hoop meer opties die kunnen, zelfs dvd afspelen en achteruitrij camera kan aangesloten, persoonlijk toch wel een meerwaarde niet ?

ieder z’n smaak en vereisten natuurlijk, maar ik zou het toch bij origineel houden KLIK

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.