gps

• Maker
    Discussie
  • Hoy Hoy allemaal
    ik heb sinds dinsdag mijn nieuwe aanwinst en ondertussen heb ik er zon 400 fantastische km s mee afgelegd
    geen enkele klacht…………………………….. alleen de gps
    daar wordt ik dus gewoon zot van
    de driehoek die de huidige postitie van de wagen aangeeft blijft gewoon draaien als gek . met als gevolg dat dat ding om de haverklap een nieuwe routeberekening doet .
    woensdag ging ik er voor de eerste keer mee naar een klant ====> ik heb gewoon de weg moeten vragen want dat ding kreeg mij gewoon niet ter plaatse 😳 😳 😳 😳 😳
    en dan de eerste reactie van de klant was : waaaaaaaw nen dikke porsche voor men deur .
    das dus ook al niet meer voor herhaling vatbaar ,volgende keer zalt met het camionetteke zijn of de passat cc
    allee terug naar de gps wie weet wat dat is ?
    voor de rest maar 1 woord
    waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww, ik had dat 10 jaar eerder moeten doen ,
    fotos volgen deze week
    haja ik vermoed een licht tot ernstig drankprobleem ==> 400 km tank leeg ,,,hik hik hik
    maar daar liggen we hik niet hik van wakker hik 🙂 D D D D

4 reacties aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
    • Ik moet zeggen dat de GPS van de 997 super goed werkt, nog nooit klachten mee gehad, zelfs beter dan in mijn Touareg.
      Inderdaad misschien een probleem met de satelliet ontvangst…

Wij zijn van gisteren terug van een weekendje Duitsland (Eifel) en het verbruik viel reuze mee, 11,5 liter en dat met een gezonde rijstijl.
      Toch niet zo slecht, in Belgie zit ik meestal rond de 13 liter…

Grten,

Plumber

Pijltje ronddraaien heb ik op een gps (tomtom, garmin of mio enz) als ik stilsta in een stad tussen hoge gebouwen, dus het zou inderdaad kunnen dat je ergens problemen hebt met het ontvangst van de satellieten.

En als je een dikke porsche hebt, dan moet je haar op dieet zetten hé 😉

Mijn GPS in mijn 996TT werkt nochtans behoorlijk,volgens mij is er iets mis met uw satteliet ontvangst.

dit komt zowat overeen met al mijn ervaringen met mijn ’98 996 cabrio! 😉

Die GPS trekt inderdaad op geen kl…, en is zeer verwarrend! Ik nam uiteindelijk soms mijn oerdegelijk Tomtommeke mee als backup! (de nieuwe versies zijn echter wel beter! Maar de prijs die mer er voor blijft vragen blijft ridicule!!)

De commentaar van klanten, familieleden, belastingsinspecteurs en ander flora en fauna is inderdaad vrij ‘transparant’… om het politiek correct uit te drukken… 😈

En tot mijn verwondering was het verbruik van de 996 3.4 ook pakken hoger dan alle andere die ik al gehad had, zelfs de 3.6 964! Ik heb al geschreven dat het zalige geluid van de sportuitlaat er misschien wat aan bijdroeg, omdat je gewoon hoger in de toeren gaat in lagere versnellingen… maar dat verklaard niet waarom ook complete autostraderitten van pompstation tot pompstation aan ‘deftige’ toerentallen in 6e ook veel lagere totaalafstanden opleverden! Met zowel de 964 als de Boxster S reed ik met 1 volle tank van Gent naar mijn familie in Duitsland, tegen Nürnberg, zo’n 700 km… Met de 996 stond ik al na 580 km zo goed als leeg! ❗ ❓

4 reacties aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.