Home › Forum › Porscheforum Technisch › Algemeen › Gps,op wat moet ik letten
- Dit onderwerp bevat 27 reacties, 12 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 19 jaren, 3 maanden geleden door Boxster.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
😉 Wel mark hou me op de hoogte he,en kan ik anders eventueel West-Europa bij jou bestellen,
Groeten Boxster die er door is 😉
Anoniem14 augustus 2005 om 16:43die software zou dus volledig worden geupdate…????…. alé zeggen ze toch. Zodra ik er es eentje heb zal ik het es testen. Die nwe zouden voor september zijn…..
Spijtig dat de Destinator software die standaard bij de Mio’s geleverd wordt op nie veel trekt … om nie te zeggen … op NIX.
Ik heb hem ook in pakket gekocht en de navisoft er maar heeeeeel snel afgesmeten …
Draai nu de TT5 en die doet het vrij goed … op enkele heel lastige bug’s na dan …
Verder hebben ze t progje iet wat teveel ingekrompen wat mij betreft … maar goed … das persoonlijk.
De 3.07 geniet nog steeds mijn voorkeur maar probleem is dat de kaarten van die versie langzaam maar zeker “oud” worden.dus noodgedwongen dan maar TT5
Dirk
😉Anoniem14 augustus 2005 om 16:25wij verkopen tomtom, dinsdag es met de vertegenwoordiger van tomtom contact opnemen….mss weet die raad….????
effe ter info, van mio komt er een 269plus uit. Zou beter en uitgebreider zijn als de huidige 269 en niet echt meer kosten. Als je er nu één koopt (maakt niet uit welke mio) worden de kaarten en software sowieso nog extra geupdate zodanig dat het niet uitmaakt of je nu koopt of wacht tot de nwe serie. Een weetje dat ik heb meegekregen van de vertegenwoordiger van mio.
Wat ik er zeker van weet … en zelf heb ondervonden door deze situatie voor een kennis uit te zoeken …
Bij de TTGO (enkel bij de GO) moet je de kaarten activeren online … in combi met je toestelcode. Pas dan krijg je een activeringscode toegezonden die de kaarten kan activeren.
Als, zoals in dit geval de kaarten reeds gebruikt zijn, dus als de serial al es een keertje ingegeven is op die site, is DAT specifiek pakket kaarten niet meer te activeren …Ik dacht toen ook … ff serialkey generator op de kop gaan tikken en de boel alsnog zo te activeren … dat lukt dus jammer genoeg NIET hé!!
Ik hoor je denken … je kan dus idd NOOIT 2e handskaarten verkopen/kopen van de TTGO.Klopt als een bus.
Gek genoeg is het bij TomTom Navigator (het prog op een PDA) heel andere koek … die kunnen gekraakt worden naar hartelust zonder enig probleem.Voorlopig dus bestaat er dus geen oplossing van dit “probleem”.
Als jij er ééntje moest vinden Marc hoor ik het wat al te graag ❗ 😉
Dirk
😉[quote=”Boxster”:pbfdy5qk]:wink: Hey ,ik heb een vraagje!heb deze week een cd set op kapaza gekocht in okk,voor ons tomtom go( west europa 16 landen ) nu kan ik die niet activeren ,omdat deze geactiveerd is,kan ik nu niets anders doen voor deze toch nog te kunnen gebruiken 🙄
Greetz Boxster[/quote]
hebben ze jou goed ligge ❗ ❗
Serialkey is al eens gebruikt … cdees zijn totaal WAARDELOOS nu bij de tomtomgosorry voor dit kutbericht ….
Dirk
😕😉 Hey ,ik heb een vraagje!heb deze week een cd set op kapaza gekocht in okk,voor ons tomtom go( west europa 16 landen ) nu kan ik die niet activeren ,omdat deze geactiveerd is,kan ik nu niets anders doen voor deze toch nog te kunnen gebruiken 🙄
Greetz Boxster
Wel een copie kan nooit kwaad, ofwel kan je de cdrom niet copieren (zou ik betwijfelen, clonecd of clonedvd kan van alles copies maken) ofwel wil het programma niet starten (dan zal je een crack moeten zoeken) ofwel wil je cdromspeler in je wagen het niet lezen en dan heb je pech want daar is niet veel aan te doen, proberen het programma op een gouden, zwarte of zilveren cdr te branden kan dan nog helpen, ook brandsnelheid zo laag mogelijk houden (cdspeler in Chryslers willen soms maar aan 1x een muziekcdr aflezen bijvoorbeeld).
Ik kan je echter niet helpen aan het programma, heb niet het navigatiesysteem of de cdrom.
Hallo allemaal,
In mijn boxster van ’98 zit het PCM 1 navigatiesysteem van porsche.
Ben ik toch wel die CD-Rom verloren. Heeft iemand deze nog in zijn bezit en weet je of een copij van zo’n CD te vertrouwen is?
groetjes
zwarte Wim boxstergeen zin om het allemaal opnieuw uit te leggen en te typen.
Heb ze allemaal getest …
liefhebbers lees hier
Dirk
😉[quote=”mark986″:3hoeng0j]die zuignap aan de voorruit vind ik nu zelf niet zo een probleem. Zolang het ding maar perfect werkt. De tomtom vind ik wel goed maar de mio’s etc vreesde ik een beetje voor de qualiteit van de navi. Zijn er van die dingen aan te raden met een kaart van europa?
Als er iemand zo eente wegdoet mag ie het altijd laten weten. Een tomtom vind ik net iets te duur (gebruik het net iets te weinig).[/quote]
Kaart Belgie, Kaart europa is en kwestie van memory card. Hoe groter, hoe meer er op kan. Persoonlijk heb ik heel goede ervaring met Palm Tungsten T5 en tomtom. Betaalbaar en palm operating (= krachtiger, stabieler en sneller).
Anoniem13 juli 2005 om 18:34die zuignap aan de voorruit vind ik nu zelf niet zo een probleem. Zolang het ding maar perfect werkt. De tomtom vind ik wel goed maar de mio’s etc vreesde ik een beetje voor de qualiteit van de navi. Zijn er van die dingen aan te raden met een kaart van europa?
Als er iemand zo eente wegdoet mag ie het altijd laten weten. Een tomtom vind ik net iets te duur (gebruik het net iets te weinig).
ik vond een Gps met zuignap aan de voorruit geen zicht (had een ipaq) en heb nu een Becker Traffic Pro gekocht. Is uitstekende tuner (2zelfs), en de gps doet het behoorlijk! Echt een aanrader voor wie een stijvolle radi-Cd + navigatie wil kopen. Groeten, Pascal
ik heb een vdo dayton ms 5000 in mn camionette staan en die rekent perfect tot op 30m maar durft ook als eens streken uithalen zoals mij int midden van een veld laten uitkomen .werkt constant op 6 sattelieten en kan bij het wegvallen van de sattelieten bv in tunnels toch nog altijd je route verder geven tot ongeveer 30 minuten .nadeel is wel de prijs
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.