GR8 INTERNATIONAL CAR SHOW – KORTRIJK EXPO 9&10 JULY

Home Forum Porsche Uitstappen GR8 INTERNATIONAL CAR SHOW – KORTRIJK EXPO 9&10 JULY

• Maker
    Discussie
  • Nog nooit van gehoord zekers
    Ik ook niet :mrgreen:

Gisteren toch 2 P-kes gaan afzetten
    En ik was aangenaam verrast

Niet de tradtionele (classic) car show waar ik de laatste jaren al eens een kijkje ging nemen. Eerder een tuning & dreamcar show.

Dus zowel

De tjoeninks: van de reguliere Johnny bak toch echte pareltjes. De lijn tussen kunst en kitch is dun. Over smaken en kleuren valt te discussiëren maar ik was toch onder de indruk van heel wat geslaagde experimenten :up: :up:

Deze show vindt zijn origine in de VAG scene en deze is dus over vertegenwoordigd. Oud / nieuw, duur / goedkoop, subtiel / over-the-top alles is er. Opnieuw heel wat toppers. :respect2:

Dan de dreamcars, waar de Porsches duidelijk in de meerderheid zijn (GT 2/3/RS/TurboS…you get the picture). Nochtans ook heel wat Lambo en hoe-noemen-die-andere-Italianen-ook-weer, die met dat paard… en ander exotisch geweld. Stock of opgeleukt, alles onder elkaar. :lekker: :lekker:

Een “Life is too short, to drive boring cars” hoogmis :respekt: :applaus:

Hier alvast wat foto’s van 2 leuke Porschkes

IMG_1104.JPG

IMG_1108.JPG

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ps: ondertussen wordt het mooie zicht op deze wagens geblokkeerd door nen dikke Lambo, vandaar dat ik jullie deze niet wou onthouden
    :engeltje: :engeltje: :engeltje: :engeltje: :engeltje: :engeltje: :engeltje: :engeltje: :engeltje: :engeltje:

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
    • Volgens mij zit die in dezelfde hal

Ga daar na 18 uur dit allemaal eens van dicht gaan bekijken bij onze NICO MOTORS

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.