- Dit onderwerp bevat 2 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 4 maanden geleden door .
-
Discussie
-
9 juli 2016 om 13:15
Nog nooit van gehoord zekers
Ik ook nietGisteren toch 2 P-kes gaan afzetten
En ik was aangenaam verrastNiet de tradtionele (classic) car show waar ik de laatste jaren al eens een kijkje ging nemen. Eerder een tuning & dreamcar show.
Dus zowel
De tjoeninks: van de reguliere Johnny bak toch echte pareltjes. De lijn tussen kunst en kitch is dun. Over smaken en kleuren valt te discussiëren maar ik was toch onder de indruk van heel wat geslaagde experimenten :up: :up:
Deze show vindt zijn origine in de VAG scene en deze is dus over vertegenwoordigd. Oud / nieuw, duur / goedkoop, subtiel / over-the-top alles is er. Opnieuw heel wat toppers. :respect2:
Dan de dreamcars, waar de Porsches duidelijk in de meerderheid zijn (GT 2/3/RS/TurboS…you get the picture). Nochtans ook heel wat Lambo en hoe-noemen-die-andere-Italianen-ook-weer, die met dat paard… en ander exotisch geweld. Stock of opgeleukt, alles onder elkaar. :lekker: :lekker:
Een “Life is too short, to drive boring cars” hoogmis :respekt: :applaus:
Hier alvast wat foto’s van 2 leuke Porschkes
Ps: ondertussen wordt het mooie zicht op deze wagens geblokkeerd door nen dikke Lambo, vandaar dat ik jullie deze niet wou onthouden
:engeltje: :engeltje: :engeltje: :engeltje: :engeltje: :engeltje: :engeltje: :engeltje: :engeltje: :engeltje:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.