graag advies naar handelaars

Home Forum Zeverhoekje graag advies naar handelaars

• Maker
    Discussie
  • Beste forumleden ,

Ik ben namelijk op zoek naar een coupe 3.2 , G50.
    Kan iemand mij helpen naar een goede verkoper ?
    Ik had nameijk firma Dekens in Hasselt gevonden en Garhmer in Luik ?…

Hopelijk helpen jullie mij verder in de zoektocht.

Groetjes

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Dekens is inderdaad een topkerel. Heb er al veel goede commentaar over gehoord.
      Bij garhmer kan je beter wegblijven. De laatste tijd niets als negatieve informatie gehoord en op zijn website gebeurt er bijna niets meer.
      Heb onlangs toevallig via autoscout contact gehad met autos die destijds door hem zijn geleverd en die nu verkocht worden door de nieuwe eigenaar. Niets dan problemen met die kerel gehad.
      August porsche in lasne is ook een prima adres en aanrader voor de liefhebbers.

Johan en zijn kennis/service zijn inderdaad gekend, en hun goede reputatie waard!

Idem dito :salut:

:up: daar ben ik het zeker mee eens!

[quote=”Scruffy” post=128417]
              Kan iemand mij helpen naar een goede verkoper ?
              Ik had nameijk firma Dekens in Hasselt gevonden en Garhmer in Luik ?…
              [/quote]

Wel wat Johan Dekens betreft kan ik alleen maar zeggen dat ik daar al jaar en dag zeer tevreden over ben en dat zullen er hier nog wel enkele beamen op het forum.

M’n eerste Targa heb’k daar een 10-tal jaar geleden gekocht. Correcte man en helpt je altijd verder, zelfs al verdient hij er zelf niets aan. Ben ooit bij partij X terecht gekomen omdat’k hem niet altijd naar Hasselt wou doen op onderhoud (eerste onderhoud ooit van m’n P toen) en daar is het misgelopen en Dekens heeft mijn wagen terug in orde gekregen waar anderen faalden en er zelfs nog voor gezorgd dat’k een refund kreeg van de knoeiers in kwestie. En hij weet ook immens veel van de Porsches af.

Zijn wagens zijn altijd in goede staat en zijn bijna zo goed als fabrieksorigineel met onderhoudshistoriek.

Ik kan hem alleen maar aanraden dus!

Wim

[quote=”Scruffy” post=128417]Beste forumleden ,

Ik ben namelijk op zoek naar een coupe 3.2 , G50.[/quote]

Waarom met de G50 bak, en niet de oersterke 915, of heb je de zg geruchten gehoord over deze bak die niet waar zijn. ruzie

Wim

Is bij deze gebeurd, en bepaalde dingen op de goede plek geplaatst. 😉

Succes met jou zoektocht toch effe een voorstelling graag dat is hier de goede gewoonte :drink:

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.