graag jullie hulp gevraagd

Home Forum Zeverhoekje graag jullie hulp gevraagd

• Maker
    Discussie

• porschky
    Deelnemer

Waarde vrienden,
      Graag had ik jullie hulp gevraagd bij een meer professionele aangelegenheid van mij. Het is een beetje zoals een poll invullen, maar dan met een wetenschappelijke bijbedoeling… :mrgreen:
      Ik begin immers momenteel aan de normering van twee nieuwe psychologische vragenlijsten die ik ontwikkeld heb, en waarvoor we nu, om normtabellen te kunnen maken, de ‘normale data’ dienen te verzamelen. En ja, ik weet het, ik begeef mij op zeer glad ijs door jullie nu even als normaal te beschouwen, maar ook in de wetenschap kan nu eenmaal niet alles even exact zijn, nietwaar… 😀
      het duurt gemiddeld een 6-tal minuten bij de meesten. Het zou tevens leuk zijn (understatement) mocht je die link eventueel ook willen doorsturen naar vrienden, familie, of gewoonweg mensen die je ook eens wil pesten met vervelende vragenlijstjes invullen uiteraard…
      Zeer oprechte dank aan allen die willen meewerken, door op volgende link te klikken:
      http://dplace.be/PPP

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 42)
    • Anoniem

[quote=”911-lover” post=105085]Bij vraag 26 had je maar 2 ipv 4 keuzes , klopt dat ?[/quote]
        Ja, ne A1 krijgt daar maar 2 keuzes, ne A0 krijgt de volle 4 mogelijkheden 😆 😆 😆

Anoniem

Ik denk dat A1 nu bachelor noemt (niet dat programma op VTM hé 😆 ).

OK , plicht hier ook vervuld .
            Bij vraag 26 had je maar 2 ipv 4 keuzes , klopt dat ?

Bij de 2de vraag al :happy: wacht tot ge op blz 2 bent.

Grapje hé Koen 😀
              De benamingen van opleidingen zijn denk ik al meermaals veranderd.
              Ik heb ook maar gegokt 😳

Wilde het invullen en zit al blok bij de tweede vraag 😳
                Het zal zijn omdat ik Limburger ben zeker .
                Ik vind mijn opleidingsniveau niet terug in het lijstje ( A1 ) dus wil ik eventueel het stapje lager invullen (A2 of TSO). Maar wat is nu eerste graad , tweede graad , derde graad ???
                De laatste 25 jaar zullen die benamingen allemaal verandert zijn .

Plicht met alle plezier volbracht :wtf:

Ik vraag mij dikwijls af als iemand zulk een test meermaals doet de resultaten dan gelijk blijven.

done

Done!

Als ik de vragenlijst nu nog eens zou moeten invullen zou ik zeker Ja antwoorden op de vraag: Heb je ooit overwogen om zelfmoord te plegen . 😉 😉

Zot geklikt maar ingevuld !

@wim mijn postcode 6969 kende het systeem ook niet .Na het invoeren van de postcode mocht ik zelf mijn sexueel gedrag over slaan. 🙄 😉

Had de link al ergens anders gevonden en de lijst ingevuld.
                              Succes met het verwerken van de uitkomst……ben benieuwd hoeveel vrouwen de lijst in zullen vullen 😉

Lijstje ingevuld… En ik dacht dat ik “rare” job heb :respekt:

Done :respekt: :respekt: :respekt:

ook mee gedaan,lucht op wat vraagjes beantwoorden,f :censored: the police,sorry liet me even gaan 😈 😈 😈

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 42)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.