graag jullie hulp gevraagd

Home Forum Zeverhoekje graag jullie hulp gevraagd

• Maker
    Discussie

• porschky
    Deelnemer

Waarde vrienden,
      Graag had ik jullie hulp gevraagd bij een meer professionele aangelegenheid van mij. Het is een beetje zoals een poll invullen, maar dan met een wetenschappelijke bijbedoeling… :mrgreen:
      Ik begin immers momenteel aan de normering van twee nieuwe psychologische vragenlijsten die ik ontwikkeld heb, en waarvoor we nu, om normtabellen te kunnen maken, de ‘normale data’ dienen te verzamelen. En ja, ik weet het, ik begeef mij op zeer glad ijs door jullie nu even als normaal te beschouwen, maar ook in de wetenschap kan nu eenmaal niet alles even exact zijn, nietwaar… 😀
      het duurt gemiddeld een 6-tal minuten bij de meesten. Het zou tevens leuk zijn (understatement) mocht je die link eventueel ook willen doorsturen naar vrienden, familie, of gewoonweg mensen die je ook eens wil pesten met vervelende vragenlijstjes invullen uiteraard…
      Zeer oprechte dank aan allen die willen meewerken, door op volgende link te klikken:
      http://dplace.be/PPP

12 reacties aan het bekijken - 31 tot 42 (van in totaal 42)
    • Wim

Hier ook mijn plicht vervuld, maar vragenlijst had wat moeite mijn mijn postcode en seksueel gedrag. :happy:

Maar het is gelukt.

Lijstje ingevuld .

Alles voor de wetenschap hé.
            Eigenlijk nogal luguber, maar je zal maar in zo een situatie zitten. 😥
            Enfin, ingevuld.
            Ciao,

Opdracht volbracht. En nu tijd voor een joint ! 😉 (de culasse)

Plicht volbracht!

vragenlijst ingevuld en de zon schijnt nog in Bredene !! 😀

XXX

Het raadsel is opgelost 😀 euhm ingevuld 😳

Anoniem

Ook done. Kunnen we de resultaten ook zien ? Zou me interesseren om eens te zien hoe ‘normaal’ ik ben (ik ken eigenlijk het antwoord al hoor 😆 )

in ieder geval al dank aan diegenen die al meededen, kreeg al bericht van de websitebeheerder dat de resultaten effectief aan het binnenkomen zijn!! :respect2:

o, er zijn veeeeel leukere onderzoeken, maar daar heb je vaak niks aan als het anoniem is… :mrgreen:

Done ! en wat heb ik gewonnen :drink: 😈

Als ik je vragenlijsten zo bekijk is het wel om depressief te worden 🙁
                              Zijn er geen leukere onderzoeken 😀

12 reacties aan het bekijken - 31 tot 42 (van in totaal 42)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.