Graag jullie mening

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Graag jullie mening

• Maker
    Discussie

• Geert
    Deelnemer

Deze vandaag gevonden op Marktplaats.nl
      Lijkt mij een goed aanbod.Klik hier
      De 2.7 heeft niet de reputatie betrouwbaar te zijn, doch de verkoper beweert (en kan blijkbaar bewijzen) dat vorig jaar een revisie is gebeurd.
      Is de bumper vooraan origineel?

Dank voor jullie raad en info.

Gertie

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 38)
      • [quote=”Gertie” post=100428][quote=”bully” post=99824]Nog info op gevraagd Gertie?[/quote]
        @ Bully: Ik dacht dat ik je geantwoord had?..[/quote] :mrgreen: mijn bericht is al 5 dagen oud. Afijn je hebt wat gevonden?

Is overigens niet meer nodig..

?….

[quote=”gijsbeer” post=100396]Vroeg of laat zal je toch eens de knoop moeten doorhakken… Ik weet niet of Blade mij bedoelt, maar ik heb de mijne kunnen kopen van een collega, welliswaar na enkele weken afpingelen, bieden en afbieden! En nu ik (nog steeds) de bumpers aan het ‘refreshen’ ben kom ik ook enkele verrassingen tegen, zoals een vreselijk slecht uitgevoerde herstelling. Dus ik trots met mijn nieuwe stukjes, en blijkt de bumper toch niet perfect aan te sluiten…
          Je moet weten dat je met nostalgie bezig bent, en er kan vanalles gebeuren, positief en soms negatief. Soms zweet ik, vloek ik, stukken van mijn handen, maar verdomme, i fu**ing love my 3,2!!![/quote]

Je zou wel eens gelijk kunnen hebben…

[quote=”bully” post=99824]Nog info op gevraagd Gertie?[/quote]
            @ Bully: Ik dacht dat ik je geantwoord had?
            Hij zou mij laten weten of de optie die iemand had genomen al dan niet gelicht was op zaterdag, doch hij heeft niets meer laten horen.
            Is overigens niet meer nodig…

Vroeg of laat zal je toch eens de knoop moeten doorhakken… Ik weet niet of Blade mij bedoelt, maar ik heb de mijne kunnen kopen van een collega, welliswaar na enkele weken afpingelen, bieden en afbieden! En nu ik (nog steeds) de bumpers aan het ‘refreshen’ ben kom ik ook enkele verrassingen tegen, zoals een vreselijk slecht uitgevoerde herstelling. Dus ik trots met mijn nieuwe stukjes, en blijkt de bumper toch niet perfect aan te sluiten…
              Je moet weten dat je met nostalgie bezig bent, en er kan vanalles gebeuren, positief en soms negatief. Soms zweet ik, vloek ik, stukken van mijn handen, maar verdomme, i fu**ing love my 3,2!!!

Nog info op gevraagd Gertie?

klikkerdeklik

Porsche 911 Carrera Targa
                  Bouwjaar 1987
                  met G50 versnellingsbak (5 speed)
                  Originele Fuchs velgen
                  RVS uitlaat
                  nieuwe APK

Het is een coupé met schuifdak.

Dank voor de tip. 🙂

Coupé of targa?
                        En waar kan ik WV-cars bereiken?

Bij WV-Cars staat een zeer mooie, originele SC te koop. Fuchsen en open dak.

@Gertie: Afstand zou geen probleem mogen vormen. Liever 1000 km rijden voor iets fatsoenlijks, dan achter de hoek een wrak kopen.
                            Vraagprijs is altijd zeer relatief, betreft hier een partikulier dus is er altijd marge. Dikwijls meer dan je denkt.
                            Ik ken de auto ook niet maar een telefoontje en veel foto’s opvragen doet vele grenzen openen. Ikzelf ben de mijne ook op die manier gaan halen, de eigenaar had de wagen zelf meer dan 20 jaar en dit en alles wat erbij hoorde heeft bij mij de beslissing vergemakkelijkt en ik heb er nog geen moment spijt van.

Er zijn drie manieren om een oude Porsche te kopen.

1. Er wordt een interessante aanbieding op internet geplaatst en je gaat er onmiddelijk op af met cash en koopt hem. Ik ken zo iemand 8) 8) en deze heeft er nog geen moment spijt van, integendeel. Doch dit komt zeer zelden voor. Als de aanbieding langer dan twee dagen op het net staat betreft het één van onderstaande.
                            2. Je koopt een mooie die goed onderhouden is of goed gerestaureerd is maar dan betaal je daar ook voor. (minstens 25K)
                            3. Je koopt een afgeleefde en je stort je in het avontuur van restauratie en revisie. Niet slecht, maar houd rekening met minstens 15K extra.

Maar hey, het zoeken naar is dikwijls veel plezanter dan het bezitten. :respect2: :respect2:

OK bedankt voor de informatie. Succes met verder zoeken.

@WillemB: witte 911S is begraven.
                                Is US met gereviseerde motor (gedaan in US) die lekt.
                                Heeft 5 maand stil gestaan.
                                Is nooit ingeschreven geweest in Europa en vrees dus nogal wat rompslomp en kosten te hebben alvorens ik kan rijden met gewone nummerplaat.
                                Peter hofstee kent de auto niet daar verkoper geen klant meer is. Verkoper heeft blijkbaar vroeger een akkefietje gehad met Peter en gaat nu naar een andere garage.

@Bladerunner
                                : dank voor de tip, doch ver om te gaan kijken (bijna 500km) en vraagprijs te hoog.

Nieuwe tips zijn welkom 😉

@Gertie, nog wat gehoord van die witte uit Eemnes (NL) ❓

Ik heb vanmiddag nog even navraag gedaan bij Peter Hofstee maar hij kende de auto niet.

[quote=”AutosDekens” post=98944][quote=”stefx911″ post=98937]een amerikaantje nog met luchtpomp…[/quote]

Luchtpomp wijst niet op een US versie… stond ook op EU versies.

Interieur is wel niet origineel, een SC had geen elektrisch verstelbare stoelen.

Prijs vind ik ook hier weer sterk overdreven…[/quote]

Wist ik niet… Dacht dat die voorde US werden geplaatst wegen de strenger emissienormen toen… dat is nu wel effe anders hé.

Buitenkleur is prachtig maar past niet bij het interieur… mijn persoonlijke smaak hé

Prijs is idd deftig voor een SC….

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 38)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.