Graag jullie mening….

Home Forum Porsche Talk Graag jullie mening….

• Maker
    Discussie
  • Vandaag rooster van 997 GT3 gestoken in voorbumper . Was spannend moment alles afgeplakt en dan met slijpschijf . 💡
    Boven het rooster is er nog een wit boordje van ong. 1cm tot kofferdeksel .
    Wat denken jullie wit laten, zwart of rood ?
    Graag jullie mening.
    Alvast bedankt.

Grts. Krokodile.

laatstefebruari038.jpg

laatstefebruari039.jpg

laatstefebruari040.jpg

laatstefebruari041.jpg

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 44)
    • Alles in het roze, oei shit da kon je nie kiezen :ass: :ass: :ass: , doe maar rood dan voor mij :up: :up: :up:

Wit for sure, als je de rode accenten die er nu al op staan eens photoshopt in het wit, verander je alles naar wit denk ik.

En nog een witte ;).

Hier ook wit :up:

Ive

[quote=”PatrickB” post=197805]Wit, rood biesje doet me aan een golf gti denken. :cool:[/quote]

+1

Zeker wit laten als er geen rode accenten waren…

Maar aangezien je al rode accenten gelegd hebt, zou ik eventueel een rood accent durven leggen boven de grill ook… Zo te zien een doe het zelver, mooie spoiler trouwens! :coolness:

rood

Dat heb je nu met zo’n vraag te stellen op dit forum.
                    Wit zwart rood , rood wit wit zwart rood wit zwart………….. En dat zal zo nog wel een tijdje doorgaan :coolness:
                    Uiteindelijk zal jij moeten kiezen voor wat JIJ mooi vindt :think:
                    Btw, ik zou voor wit gaan: vind dat subtiel wit randje :up:

Ik zou ook voor wit gaan

zonder twijfel…..wit

zwart vergroot de luchthapper
                        rood pas niet imho…..

Ik zou voor het zwart gaan :drink:

Eerste keuze wit, omdat je al bezig bent met rood…. rood

PDS

Krokodile, ik zou ook voor rood gaan :up: :up:

Zou ik toch ook nooit durven…..slijpen aan een auto.
                                Wel knap! Dat rood accentje is absoluut aan te raden!

Rood gezien de overige rode accenten, maakt er 1 geheel van…
                                  Of anders wit en ander rood accent kiezen voorkant.
                                  :up:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 44)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.