Graag jullie mening

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Graag jullie mening

• Maker
    Discussie

• Geert
    Deelnemer

Deze vandaag gevonden op Marktplaats.nl
      Lijkt mij een goed aanbod.Klik hier
      De 2.7 heeft niet de reputatie betrouwbaar te zijn, doch de verkoper beweert (en kan blijkbaar bewijzen) dat vorig jaar een revisie is gebeurd.
      Is de bumper vooraan origineel?

Dank voor jullie raad en info.

Gertie

8 reacties aan het bekijken - 31 tot 38 (van in totaal 38)
      • Ziet r ne mooie uit!

Succes!

XXX

Kijk alle documenten goed na en tracht ‘m op een brug te zetten. Het model van de bumper lijkt me te kloppen maar de kleur precies niet 😮
          Roest onder de B-stijl (in dit geval Targa beugel), roest op dezelfde hoogte maar laag tegen de grond aan beide kanten, ook rechts waar de leidingen van de oliekoeler lopen. Voor je koopt laat je best even een controle uitvoeren door een garagist die jij vertrouwt. :relaxman:
          Kijk de uitlaat na op doorgeroeste verwarmers en mogelijk een opgelaste eindpot.
          Onder de kofferklep de tapijten even wegnemen en kijk of de originele puntlassen er nog zitten, vooral vooraan aan linker en rechter vleugel. Binnenkant is niet zwart maar wit geneveld (Porsche spuit de binnenkant niet af maar nevelt de originele kleur uit) 😯 Succes!

Gertie,

Als de P echt in de staat is zoals op de foto’s lijkt dit een mooi exemplaar! Voorbumper heeft normaal nog rubber strips naast de pinkers, dit zal de US versie zijn. Een goede raad: als je hem zou willen inschrijven op een ‘gewone’ plaat, informeer even naar de benodigde documentjes, dit kan je een boel narigheid besparen! Ook even kijken naar de drempels en sluitkanten van de deuren, zijn soms kwetsbare plaatsen voor roest van binnen uit… Als je hem zou kunnen hebben iets onder de vraagprijs, denk ik dat het een eerlijke prijs is. Ik heb vorig jaar ook moeten doorbijten, en heb er nog geen seconde spijt van gehad!!! Veel succes! :driver:
            Zou het kunnen dat hij al even te koop staat?
            Groetjes.

zou ook willen mee gaan.
              helaas werken.
              laat iets weten van deze porsche.
              ps: kijk eens naar de binnen kant van de deuren voor roest,ook rondom de ruiten

Heb ondertussen chassisnummer: is geen Duitse wagen doch een VS 911 S
                ben er nog niet uit of het een Californië-variante is…Heb motornummer opgevraagd.

Probeer een afspraak te maken om de auto op zaterdagmorgen te zien.
                Iemand bereid om mee te gaan kijken?

Merci.

Gaan kijken!
                  Ziet er op foto allemaal heel netjes uit en die prijs is gewoonweg laag voor een erg goeie.

+1

Maar ‘t ziet er wel een mooie uit. Ik zou er kunnen aan verleid geraken 😉
                    Dus best een rationeel iemand meenemen.

Ik neem aan dat hij er ook wel facturen van die revisie bij heeft? Anders zou ik het sowieso niet vertrouwen.

8 reacties aan het bekijken - 31 tot 38 (van in totaal 38)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.