Gran Tourismo 5

Home Forum Zeverhoekje Gran Tourismo 5

• Dit onderwerp bevat 29 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren geleden door Wim.
  • Maker
    Discussie

• Wim

Zijn er hier ook nog forummers die met smart zitten te wachten op de levering van Gran Tourismo 5 voor de PS3.

Heb gisteren de bevestiging gekregen dat hij zeker voor 21 december geleverd gaat worden. 8)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
    • Wim

Speel niet de gehele dag hoor, 😆 en gewoon met de controller. 💡

Maar ken de opbouw van het spel goed, omdat ik vorige 2 versies ook gespeeld heb.
        En doe bij de licenties niet alles voor goud, want daar verspeel je veel tijd.
        Heb meestal zilver eerste keer, en probeer dan nog 2x voor goud.
        Lukt dit niet, dan verder naar de volgende, anders kun je wel 10x proberen, en ga je inderdaad langzaam vooruit in het spel.

cabrio wim schrijft:

Vandaag de Ruff binnen gehaald.
          Moet nog net de laatste licentie halen en zit op niveau 15, dus al wat snellere auto’s ter beschikking.
          Zit nu in de prof mode. 8)

Wim, speel jij het spel heel de dag door mss? 😆 Tgaat vlotjes bij u.
          Speel je met controller of met Driving Force stuur??

Wim

Vandaag de Ruff binnen gehaald.
            Moet nog net de laatste licentie halen en zit op niveau 15, dus al wat snellere auto’s ter beschikking.
            Zit nu in de prof mode. 8)

@917
            , ken spel Forza3 niet, dus kan er niet over oordelen. 😳

917

Geen GT5 voor mij, ik blijf (voorlopig) bij Forza 3.
              ik zou dit teveel missen, wedstrijdjes met alleen Porsches.

Onder andere 997 GT3RS, 993 GT2, 997 Sports Classic, Panamera turbo, …
              De lijst in Forza 3 van Porsches is enorm.

Ook door het feit dat de track editor in GT5 niks waard is en dat je de wagens niet zelf kan verven stel ik de aankoop nog effe uit. (misschien als er een budget versie van komt koop ik h’m wel).

Enkele voorbeelden van repaints die ik heb gemaakt in Forza 3.

Groeten, Frank.

Ruf is idd een constructeur en mag de wagens niet meer Porsche noemen .
                Net zoals een Alpina geen BMW meer mag heten .

Klopt, RUF heeft ook zijn eigen chassisnummers als ik met niet vergis.

Ruf is eigenlijk een constucteur en geen tuner

porsche914orange schrijft:

lol zelf nu een Ruf BTR gekocht. Verwonderd hoeveel wagens er in het spel zitten, van een vw T2 van tot de nieuwste ferrari. Jammer dat er geen porsche’s inzitten. 🙁

En de Ruf is geen P dan 8)

Hoe is het trouwens met het snelheidsgevoel, ik vond dit bij de proloog ver ondermaats vergeleken met de NFS serie.

lol zelf nu een Ruf BTR gekocht. Verwonderd hoeveel wagens er in het spel zitten, van een vw T2 van tot de nieuwste ferrari. Jammer dat er geen porsche’s inzitten. 🙁

geinstalleerd
                          We kunnen er aan beginnen 😀

Wim

Voor je kan gaan spelen moet je wel eerst wat handelingen uitvoeren zeg. 👿

Up-date geïnstalleerd.
                            Alles op vaste schijf gezet.
                            Alles even doorgelopen, en GT5 proloog kun je niks doen van overzetten geld o.d, ging wel met vorig spel.
                            Al 2 licenties gehaald
                            Beginners level op 1 na uitgespeeld, heb me voor het laatste net de BWM M3 aangeschaft.

Dat is goed nieuws! Dus tegen dat ik thuis kom, moet mijn exemplaar ook klaar liggen dan 😀

Wim

Onze GT5 om 10.00 uur geleverd door de post, dus neem vanmiddag vrij. 😈

vandaag GT5 gaan halen 😛 😛 😛 Leuk spel 😉

Verder is de PS3 slim zuiniger en net iets sneller dan zijn grote (oudere) broer

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.