Gran Tourismo 5

Home Forum Zeverhoekje Gran Tourismo 5

• Maker
    Discussie

• Wim

Zijn er hier ook nog forummers die met smart zitten te wachten op de levering van Gran Tourismo 5 voor de PS3.

Heb gisteren de bevestiging gekregen dat hij zeker voor 21 december geleverd gaat worden. 8)

14 reacties aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
    • Wim

Wij hebben hier de tweede serie en daar nog een externe schijf van 1,5 terra (of hoe het ook mag heten)op aangesloten.

Het voordeel van serie 2 is, dat je daar een afstandsbediening bij hebt, dus kun je dan voor veel meer dingen gebruiken als alleen spelletjes.

Ik heb de eerste versie van PS3, heb daar alleszins geen klagen over.

Zouden jullie de slim versie aanraden of is die gewone grote ps3 ook nog goed? Heeft het geheugen nog iets van doen met de speelsnelheid o.i.d? Ik ga denk ik zo’n all in pakket kopen als de prijs beetje redelijk is 😀

PS3 samen met GT5 op mijn verlanglijstje voor Sinterklaas gezet en ik ben een gans jaar braaf geweest dus … Sinterklaas zou deze brengen 😆 En een grote racebaan voor de kleinste waar ik ook kan mee spelen 😀 😀

http://www.vg247.com/2010/11/17/rumour-gt5-gets-two-day-delay-in-europe/

Geruchten doen de rondfe dat GT5 in Europa nog 2 dagen vertraging zal hebben

hier ook al een tijdje in pre-order. Ik heb ook de info gekregen dat hij de 24ste Nov. uitkomt.

Raceseat al getest op WRC-FIA world rally championship 😉 (wat een behoorlijk k*tgame is)

Net een mailtje ontvangen: nieuwe releasedatum is 24 november ❗

jaja de mijne is ook al een tydje ge pre ordered 8)
                        heb net op ps3 sense gelezen dat hy op 27nov zou uitkomen in amerika en tege 30nov bij ons.
                        5jaar zyn ze er al aan bezig en al meer dan een jaar zijn ze het aant uitstellen en dan nu eindelyk…mijn stuurwiel ligt al te wachten 😀

De eerste Colin McRae rallye op PS1 heb ik echt gekgedraaid, DTM race driver ook. GT heb ik ook nog gespeeld maar ging daarmee nogal vaak uit de bocht 😆

Toen ik verleden winter mijn Golf IV aan 70-80 km/u volledig 180° gespind had op een natte oprit van de autostrade (ene wiel op de witte geribbelde geluidstrook en weg tractie) ben ik toch beginnen beseffen dat ik wel veel geluk had dat ik niet in het decor zat, en dat ik het virtuele van de realiteit moest onderscheiden 😛

Laat ons hopen dat ie er tegen dan ook effectief is, want hoeveel is die release nu al niet opgeschoven… ❓ 👿

MAAR we gaan positief blijven denken zeker 😀 8)

Wim

Hebben we toch een mooi kerstcadeau voor onder de kerstboom. 😉

Mijn exemplaar is ook al besteld. Op 3 november zou die uitkomen, maar op die bewuste dag kreeg ik een mailtje dat de release opnieuw uitgesteld was naar “waarschijnlijk het einde van het jaar”… 🙄

Ik ben momenteel aan het kijken voor een ps3 zodat ik hem kan spelen 😀 (las op PF NL dat hij 26nov. zou komen)

14 reacties aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.