grappig ongeval

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 grappig ongeval

• Maker
    Discussie

• flitser01
    Deelnemer

gisteren kom ik op een redelijk drukke baan aan een kruispunt
      ik sla links af en soorteer mooi voor en zet mijn pinker aan om te mogen invoegen
      in mijn buiten spiegel zie ik of er een gatje is om in te voegen ,
      op dit moment zie ik een vw polo gas bij geven om me zekers niet tussen te laten
      de man achter het stuur rijd met een smile kijkend naar mij me voorbij , ( zo vang “kheb u toch geen kans gegeven me uw Pke” )
      maar had niet door dat ze voor hem stilstonden , en knalde op de voorganger in , dat gezicht van die man was de moeitte
      kvermoed da hij de volgende een Pke ziet er toch een gatje voor gaat laten

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
      • ha was nie goe mee. 😕

bedankt om mijn geheugen even op te frissen over den Urbaan

[quote=”MX-Trainer”:3j8rm25a][quote=”philip911″:3j8rm25a]nee nee………… is een arbeider !

wat bedoel je hier mee ???[/quote][/quote]

Het spreekwoord zegt : Wie een put graaft voor een ander valt er zelf in.
          Urbanus heeft dat ooit verwoord naar : Wie een put graaft voor een ander is ne werkmens
          werkmens = arbeider

philip911n[quote]nee nee………… is een arbeider !

wat bedoel je hier mee ???

Hoe stom kan je zijn. 🙄 🙄 🙄

😀 D

Schitterend! 😆

Anoniem

😆 😆 😆

Idd eigen schuld ….
                      Ook geen medelijden met mensen met zulke ingesteldheid .

Wie een put graaft voor een ander…………………………….nee nee………… is een arbeider !
                        Af en toe een beetje “leedvermaak” kan geen kwaad hé !!!!
                        Prettige zondag, het is er ééntje om het paard , wat zeg ik, de hele cavalerie (pk’s) van stal te halen…
                        Mvg Philip911 😀

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.