gratis waardebepaling hagerty online

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening gratis waardebepaling hagerty online

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • Dit zijn de prijzen voor amerikaantjes in Amerika, is dat een referentie voor Europa … Belgie :think:

ik zou zeggen,als je een ”goeie” zoekt mag je tegenwoordig al een +25k klaar houden
        Kwestie van vraag en aanbod zoals met alles

PDS

[quote=”Goof” post=170157]Waarde blijf ik subjectief vinden, het is maar wat de gek ervoor geven wil! Als je een auto relatief snel wil verkopen, is de beste waardebepaling in mijn ogen kapaza, 2dehands, marktplaats en autoscout.[/quote]

Klopt, maar als je ziet dat ze soms bij 50000 euro vragen voor een 964 …
          Als je dat dan neemt als referentie ….

Maar ik begrijp wat je bedoelt 😀

Het is inderdaad de gek die betaalt , die de prijs bepaald !!!

Waarde blijf ik subjectief vinden, het is maar wat de gek ervoor geven wil! Als je een auto relatief snel wil verkopen, is de beste waardebepaling in mijn ogen kapaza, 2dehands, marktplaats en autoscout. Je bekijkt er verschillende, vergelijkt deze met de specificaties van jouw auto en dan heb je al snel een vrij correct beeld van de marktwaarde. Tenzij je natuurlijk echt een exclusieve auto bezit waarbij er over heel Europa maar een paar staan.

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.