Groen en CD&V willen vanaf 2030 ALLE benzinewagens verbieden op de weg…

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Groen en CD&V willen vanaf 2030 ALLE benzinewagens verbieden op de weg…

• Maker
    Discussie
  • Die zijn goed zot! Ik kan er nog ergens inkomen dat je op termijn voor auto’s wil gaan op alternatieve energie maar om daarom alle bestaande en reeds gekochte auto’s te verbieden…bye bye klassiekers…bye bye weekends in je klassieke porsche

http://www.standaard.be/cnt/dmf20161117_02576450

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
    • Geef de groen vrije hand en we rijden allemaal met een fiets of met kar en paard naar het werk. Maar zelf rijden ze wel allemaal met hun dienstwagen met chauffeur rond. Groen = hypocrieten en een partij voor allochtonen en tegen autochtonen. CD&V verkoopt de ziel van hun kiezer in ruil voor macht. CD&V = leugenaars. NVA doet het tegenovergestelde van hun verkiezingsbeloftes en wil enkel de rijken nog rijker maken en de middenklasse in de goot duwen. NVA = zakkenvullers. SPA, OVLD en consoorten zijn gewoon meelopers en draaien met de wind mee.Die zijn allemaal ongeloofwaardig en hebben als enige doel ook hun zakken te vullen en de mensen wat op te jutten. Ik wil nog steeds eens 1 partij aan de macht zien en dat is VB. Eens zien wat die dan effectief gaan doen en veranderen. Momenteel steun ik die jaarlijks met een mooi bedrag. Een bedrag waar je al een exotische reis all-in van kan maken. En als ik in mijn kennissenkring rond hoor dan hoor ik overal dat mensen die vorige keer op NVA stemden de volgende keer resoluut voor VB zullen gaan stemmen. En zeker als je dan naar Amerika kijkt en Trump. Iedereen geloofde het niet en die clown wou enkel wat media aandacht. Maar laat hem enkele jaren doen en Amerika zal een welvarend land zijn.

Over het topic en verbieden van wagens. Ooit zal dat er wel van komen. Maar dat zijn zorgen voor later. Momenteel blijft het nog steeds betaalbaar en zijn er genoeg achterpoortjes. Plus wie vandaag 40-50 jaar is zal er niet meer van wakker moeten liggen.

Even terzijde : de oldtimers laten ze nog vrij goed met rust en dat is quasi taksen zo goed als gratis rijden. Enige opmerking hier zijn hun slimme camera’s. Een kameraad is naar de politie moeten gaan. Op de ring van Mechelen staan slimme camera’s en blijkbaar detecteren die ook O-platen en kunnen die “zien” als je er regelmatig voorbij rijdt. Elke dag rond hetzelfde tijdstip met een O-plaat passeren = woon-werkverkeer en verboden. Dus hij heeft prijs en mag zich aan een Gerechtelijke vervolging verwachten. Bij deze een gewaarschuwd man …

Die van groen daar moet je zowiezo niet op stemmen want hetgeen ze hier beweren bewijst nogmaals dat die compleet wereldvreemd zijn. Tegen 2018 enkel nog maar electrische bussen. Stel nog dat ze bedoelen dat er enkel nog maar electrische bussen mogen aangekocht worden. Die technologie staat absoluut nog niet op peil. De lijn heeft toch testen gedaan met zone waterstofbus en da was 1 grote miserie en pannes. Om nog maar te zwijgen over de kostprijs, die zullen het begrotingstekort nog wat groter maken.

En let op 1, ik ben zelf ook ne groene, ben voor alternatieve milieuvriendelijke energiebronnen maar de manier waarop de groenen hier denken is gewoonweg debiel. Dringend nood aan liberaal groenen zoals in Duitsland.

En wat ik ook kotsbeu ben is dat hier in BE constant de auto’s de grote boosdoeners blijven dat terwijl die sector de laatste jaren de meeste inspanningen gedaan heeft. En toch de auto’s blijven kapotbelasten. Terwijl tegelijk de scheepvaart en vliegtuigen die een pak meer vervuilen ongemoeid te laten…hoe kan je anders voor een paar euro het vliegtuig naar spanje nemen…

Hoeveel handtekeningen hebben we nodig om zelf een partij op te richten ??? Het gaat van kwaad naar erger de laatste weken.

Weten we weeral op wie we NIET moeten stemmen . Van die groene bakfietsvlamingen kan je niets anders verwachten uiteraard . Dat Beke zijn karretje hier aanhangt is electoraal erg doorzichtig .
            NVA dan maar ? Als ik Weyts bezig hoor: 0veral 70, liefst achter elke bocht een flitspaal of trajectcontroles EN de Coyote verbieden :what: :ass:

Wij menen dat er een doelstelling werd geformuleerd, ongeveer als volgt:

“geen nieuwe inschrijvingen meer vanaf 2030 voor wagens met fossiele brandstoffen.

Veel genuanceerder dan in de titel van dit topic, zoals het de echte “politiek” past: doelstelling, formuleren, nieuwe inschrijvingen, 2030, enz…

Het typische ballonnetje oplaten om onrust en verdeeldheid te zaaien…. en om de aandacht van de echte problemen af te leiden. Met als uiteindelijke meevaller boeten te bedenken en belastinggeld te innen.

:ass: :driver: :ass:

laat ze eerst nog maar een paar jaar bakkelijen over de begroting, die krijgen ze al niet rond, stilzwijgen het plaatsen van laadpalen waar helemaal geen geld voor is… 😯 :coolness: en ondertussen –> :driver: :driver: :driver:

maar waar rook is…… geen goed nieuws, bakfietscultuur alom….

De soep wordt nooit…
                    Europese doelstelling is 2050, da’s binnen 33 jaar.
                    Er zullen wel uitzonderingen komen etc…
                    Daarbij, binnen 33 jaar is’t al lang niet meer mijn probleem waarschijnlijk :sleep: 😉

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.