“groepsaankoop” achterband voor 996 4 S/Turbo

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht “groepsaankoop” achterband voor 996 4 S/Turbo

• Maker
    Discussie
  • Oewaarde vriendjes,

Mijn achtersloefjes van de Turbo hebben hun beste tijd gehad, en moet dus nieuwe 295/30/18’s kopen.

Gezien de goede prijzen die ik kreeg bij een Nederlandse leverancier (want kan dus ook zonder BTW kopen aldaar via intracommunautaire regeling!!) heb ik de prijs gevraagd, en ik kan aan volgende banden geraken voor volgende prijzen (de prijs is voor een set! Dus meteen de twee achterbanden!):
    Falken Fh 452 aan 410 euro
    Yokohama ADV103 aan 432 euro
    Kumho Ecsta KV31 aan 449 euro
    en Bridgestone S02A N3 aan 559 euro voor de beide(waarvan ik dus zelf ook een set ga nemen. Van deze heeft hij echter momenteel nog slechts één additionele set liggen!)

Is er iemand waarvoor ik een set dien mee te brengen als ik naar daar rijd? (kunnen dan bij mij opgehaald worden in Merelbeke bij Gent)

1 reactie aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Zijn idd straffe prijzen. Maar heb 3 weken geleden nog een setje Pilot Sport (oude versie) gevonden voor 410 EUR/paar (ex BTW), dus kan nog even verder. Ter info, nieuwe Pilot Sport 2 kwamen op 600 EUR per paar (ex. BTW).

Waar ik wel interesse in heb is in een stel versleten voorbanden (225/40R18) om binnen een paar weken mee te gaan tracken op Abbeville. Kan iemand me daar aan helpen (zal ook nog aparte topic openen, kwestie van deze niet te vervuilen)?

1 reactie aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.