groepsaankoop tracking alarm onderzoek welk alarm

Home Forum Zeverhoekje groepsaankoop tracking alarm onderzoek welk alarm

• Maker
    Discussie
  • gezien de stijging diefstal van Porsches en de interesse om een groepsaankoop hier op het forum kunnen we eerst al eens allemaal zoeken welk systeem het beste is en waar we dan een flinke korting kunnen gaan aanvragen.
    best zoeken we een firma waar ze het ook installeren en een degelijk alarm verkopen en in het bijzijn van de eigenaar wagen zodat er ondertussen ook geen contactsleutels kunnen worden bijgemaakt.
    want heb vernomen van een gerechtelijke dat er wagens worden terug gevonden zonder braaksporen en zou dus wel eens een extra reserve sleutel kunnen gebruikt zijn.
    zij raden ook aan om bij een dure wagen een nieuw sloten set te plaatsen na aankoop tweedehands.
    dus wie een link weet van een systeem of firma informatie en testresultaten plaats het dan hier en na enige tijd kunnen we hier dan beginnen met offerte aanvragen enz…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 55)
    • Wat is er nu nog veilig als alarm?? bron hbvl : http://www.hbvl.be/cnt/dmf20150311_01573840/met-simpel-apparaatje-kan-je-in-iedere-auto-inbreken

[b]Het aantal autodiefstallen is op korte tijd spectaculair gedaald. Dat komt vooral door de betere veiligheidsvoorschriften waaraan alle nieuwe auto’s voldoen. Zo valt bij heel wat auto’s de motor uit na een tijdje, als er geen correcte verbinding met een sleutel of dergelijke is gemaakt en zijn de traceringssystemen ook optimaler geworden. En toch is opletten de boodschap, zo weten ze bij Touring, want met één simpel apparaatje kan je namelijk al snel in zowat alle wagens inbreken.
      [/b]
      ‘Het apparaatje werkt met magneten en sensoren. Die zorgen ervoor dat je deur ontgrendeld wordt en de dieven dus toegang tot je wagen krijgen’, steekt Danny Smagghe van Touring van wal. ‘Specifieke uitleg over het apparaatje gaan we niet geven, maar het wordt wel gebruikt door professionelen om mensen vooruit te helpen als ze zich buitengesloten hebben bij hun auto. Het grote probleem is echter dat de Europese wetgeving nog geen regels heeft rondom de verkoop van deze producten, waardoor je ze gewoon online kan aanschaffen. Er is momenteel wel een wet in voorbereiding, maar dat kan nog wel even duren vooraleer die er door komt.’

Na enig zoekwerk blijkt het apparaatje in kwestie wellicht een EMP te zijn, oftewel een ‘Elektromagnetisch pulsatie’ apparaat. Dat kleine hebbeding, zo groot als een bankkaartlezer, stuurt bij een druk op de knop elektromagnetische pulsaties doorheen het slot, waardoor het vanzelf open gaat.

See how car thieves are getting in

0
      Wim

Wij nu op 2 jaar nog geen problemen gehad, en hebben geen vast abonnement.
        Hebben wel na controle op werken een 2 jarig contract afgesloten voor 150 euro, dus amper 6 euro per maand.

0

ik heb voor mijn bedrijf een aantal auto’s uitgerust met tracking van gps-buddy. Had deze firma leren kennen op de cebit beurs in hannover en leek me zeer professioneel. Na de installatie van de 2 tracking devices heel veel problemen gehad met batterij’s die leeg getrokken werden op 1 week tijd. Ook ontelbare keren signaal verloren. De problemen werden erkend door het bedrijf en meestal matig opgelost. De auto’s moesten dan steeds voor nazicht wel binnen bij auto-andries waar ze te kennen gaven dat er veel problemen mee waren. Heb er vorig jaar dan de kastjes laten uithalen want de storingen waren echt niet toe doen.

Vraag daarom bij aankoop van zo een systeem een aantal referenties van bedrijven die daar mee werken. Want meestal heb je een abbo van 3 jaar aan uw been en zit ge vast.
          Ik betaalde per toestel iets van een 300 euro dacht ik en vervolgens 15 euro per maand.

dit is mijn ervaring met gps buddy, Het kan zijn dat er wel content van zijn maar ik allezins niet.

0
          Wim

Wij hebben deze in onze auto’s zitten, en die vind je echt niet.
            En blijft 2 tot 3 jaar weken op de accu. 💡

http://mygpstracker.nl/gps-trackers/my-gps-tracker-ultra-lange-standby-trailer-tracker

0

Dit kan zeker interessant zijn.
              Enigste probleem is dat er bepaalde mensen graag meelezen op dergelijke forums.
              Een apart simpel alarm die je eerst moet afzetten alvorens je de wagen kan starten is ook altijd leuk.
              paar grote honden, metalen balk voor de auto(montagesysteem in de muur verankert).
              Er zijn genoeg “creatieve” oplossingen. Sommige zelfs illegaal maar stelen is ook illegaal.

Als die gewoon op straat staat en ze laden hem op dan zijn er wel wat systemen op de markt om (gsm)-signalen te verstoren daar hebben die dieven er hopen van liggen. En eens ze de batterij kunnen afkoppelen hebben er al veel systemen gedaan met spelen. Of ze gaan maar een paar dagen mee.
              Als ze de auto dan even in een loods houden dan ben je der niks mee.

Een zeer luid alarmsysteem eventueel voorzien van een scrambler(vibratie-eenheid in de bumper), als die achterop een transporter staat dan wordt je daar letterlijk gek van. Je bumper gaat er wel niet zo blij van worden want is een zeer sterk systeem. Ze worden nu bijna niet meer op ambulances toegepast omdat het chassis daar erg van afziet.

0

idd niet wachten tot het te laat is.
                en tnx voor het melden. altijd interessant om te weten hoe het tuig te werk gaat :what:

0
                PDS

Ik zou er stilaan echt werk van moeten maken.

Vorige week hier in de wijk 3 Range Rovers gestolen op exact zelfde moment, 2 daarvan uit een gesloten garage.

Ze hebben de afsluiting open geknipt, ingebroken in garage, en dan alle 3 tegelijk gewoon door de haag gereden.

De eigenaars zijn ervan wakker geworden en spreken alle 3 van exact 1u30 😯

De wagens werden vervolgens op 3 verschillende parking geplaatst, daar wacht men dan een paar dagen om te zien of de eigenaar de auto komt halen.

Zo weet men of er een volg systeem inzit 😆

DUS ik zou toch graag zo een paar systemen hebben :think: :think:

0

Is hier nog intesse in ❓ Wij hebben met de firma verschillende soorten (met meldkamer, zonder meldkamer, met 2draden aansluiten of professioneel ingewerkt, met of zonder startonderbreking,…) allemaal op 1 web software. :driver:
                    Indien interesse, kan ik eens horen wat en hoe… ❓

Flip

0

[quote=”john.beton.” post=184029]ja ik wil er ook wel eentje 😳
                      te weinig tijd gehad om nog verder te zoeken maar het zou er eentje moeten worden met een radio + gsm signaal want enkel gsm is te gemakkelijk te omzeilen/verstoren.
                      voor een abo via een centrale ben ik ook niet te vinden.[/quote]

+ 1

0

ja ik wil er ook wel eentje 😳
                        te weinig tijd gehad om nog verder te zoeken maar het zou er eentje moeten worden met een radio + gsm signaal want enkel gsm is te gemakkelijk te omzeilen/verstoren.
                        voor een abo via een centrale ben ik ook niet te vinden.

0
                        PDS

Nog iemand zin de groepsaankoop ? Ik zou er 2 willen ….

:popcorn:

0

Dag,

Ben ook aan het rondkijken naar een tracking systeem en ben voorlopig uitgekomen bij GeoTracer.
                            Deze info kreeg ik van hen (naar groepsaankoop heb ik niet geïnformeerd):

Bij onze INCERT gekeurde anti diefstal systemen bestaan er 4 types, zonder meerprijs:

· TT1-B-744-0008 (= tracking voertuig)

· TT2-B-744-0009 (= tracking voertuig + knopjes chauffeur na starten indrukken)

· TT3-B-744-0010 (= tracking voertuig + startonderbreking op afstand bij diefstal)(=95% van alle verkochte systemen)

· TT4-B-744-0011 (= tracking voertuig + startonderbreking op afstand bij diefstal + knopjes chauffeur na starten indrukken)

In bijlage kan u meer informatie en het bestelformulier terug vinden, na bestelling contacteren wij u binnen de 5 werkdagen voor afspraak installatie, installatie tijd +- 2,5h.

Ons TTPACK ALL-IN 3 Jaar à € 995 (excl. btw) is een uitzonderlijk pakket qua eenvoud en prijs,

ongeacht het type zie bovenaan bestelformulier is er geen meerprijs, en bevat dit systeem de Incert tracking module, installatie ter plaatse in België, attest van installatie, en 3 jaar service meldkamer,

na het derde jaar (zonder opzegging ten minste 3 maanden voor vervaldatum) zal de verlenging per jaar gebeuren aan € 264 (excl. btw).

0

@Dirk, idd, ik heb een classic car verzekering via Marsh :up:

0

Bij een classic car omnium verzekering; aangenomen waarde op basis van een expertiseverslag en om de 5 jaar hernieuwen.

0

Idd, zuur geld weet het. Maar zie het echt niet zitten ooit nog eens een GT4S samen te steken.
                                  Volgens ingewijden “kan”, en ik zeg, WIL men dat trackgeval niet instellen te bellen naar een ander nummer (‘t mijne) dan die centrale!!!!!
                                  Betreffende al ferme discussies gehad maar het blijft ‘ gaat niet’…..Bullshit zeg ik!!!

Oppassen met die Full omnium!!!
                                  Ieder jaar een waarde schatting laten uitvoeren en dan nog die verzekeringen zijn niet echt vrijgevig!!!!

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 55)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.