Groeten aan iedereen

Home Forum Porscheforum Stel jezelf even voor ! Groeten aan iedereen

• Maker
    Discussie
  • Veel groeten aan elk forumlid.

Ik ben sinds jaren Porsche”fan”, enkel lucht gekoeld.

Van oud naar minder oud over een 356 tot nu een 964.

Alvast een foto van mijn troetel oldie

Attachments:
    • IMG_0927.JPG
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • Welkom met de mooie 356 en 964 😀 persoonlijk raad ik het ook af om 225 te monteren vooraan.

je hebt een PM 😉

Welkom! :applaus:

:happy: :happy:

waarom denken jullie dat hij slim is? mss is z’n DD wel zoiets KLIK :mrgreen:

XXX

Groeten Slimme Belg :drink:
                Schoon wagenpark :up:

Welkom & groeten terug!

Proficiat met de mooie wagens, de 964 een Amerikaan?

De groeten terug hè slimme Belg :salut:

Een moole 356 en dito 964, veel beter gaat het niet worden :first:

[quote=”Yellow Submarine” post=235395]Van de 964 ben ik fan.

Minder van het beige interieur in geval het koetswerk rood is, sorry! Klassiek Ferrari combo, dat wel.[/quote]

Ik heb zelf altijd gedacht dat ik dit nooit zou kopen, maar toen ik de wagen zag, was ik op slag verliefd.

Ben gewoon om met donkere interieurs rond te rijden (bvb een 3.2 met bourgundy en een espresso exterieur) maar dat zacht beige natuurkleurig ledertje met rode lak heeft een hoge aaibaarheidsfactor.
                        Zoals hij nu staat heeft hij een hoog knuffel gehalte en dat is wel eens een leuke afwisseling (ik rij er precies iets rustiger in dan in de donkere 3.2)
                        de cups zullen daar wel wat verandering in brengen

Van de 964 ben ik fan.

Minder van het beige interieur in geval het koetswerk rood is, sorry! Klassiek Ferrari combo, dat wel.

De 964, maar in compleet originele trim met de 90 design wielen.

Staat in originele lak! met blutskes en builkes, maar zeer zeer proper, ook interieur in natuur kleur staat hem goed met rood (mijn smaak)

Ben gek op de cup velgen, en die gaan er dan weldra eens onder komen.

Nog bandjes vinden die me aanstaan (liefst een 225 vooraan, maar het wordt me afgeraden)

Attachments:
                            • 133.JPG

Greetings from Limburg, mooie wagen hoor … :up: :up: :up:

De groeten terug :sarcastisch :drink:

welkom Slimme Belg :happy:

de foto van de 356 is alvast om van te smullen, heb je er ook van je andere snoepjes :lekker:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.