grondig onderhoud beurtje

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 grondig onderhoud beurtje

• Maker
    Discussie
  • na het stuk rijden van mijn 2de versnelling heb ik dus mijn 911 sc (1983) binnen gedaan om te laten repareren
    na het demonteren van de motor en boite uit de wagen , ontdekte we ook dat er een cilinderkopbout stuk was
    dus alle 24 cilinderkopbouten laten vervangen , nieuwe zuigerveren , nieuwe koppeling en drukgroep
    nu vandaag ben ik gaan kijken hoe ver ze staan en de motor en boite staan klaar om terug in de wagen te hangen,
    nu hoop ik dat mijn wagen deze week terug klaar is
    ben eens benieuwd naar het resultaat nu ook de zuigerveren zijn vervangen , kzal deze wss ook wel wat moetten inrijden vermoed ik
    de garagist heeft van alles foto’s genomen en de vervangen stukken bijgehouden om te laten zien aan mij
    vind ik wel leuk als ik da ooit de wagen zou verkopen ( waarbij mijn twijfel 😉 )kan ik deze doorgeven aan de koper als bewijs van de uitgevoerde werken
    in afwachting van de telefoon zodat ink mijn bijoeke terug in handen krijg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Wim

Als ik alles bewaard zou hebben van mijn restauratie, mochten ze wel een aanhanger meebrengen om nog een halve auto mee te nemen. 😆 😆
      Denk dat ze een goede foto reportage en rekeningen wel genoeg vinden mocht je hem ooit verkopen. 💡

aja ook vergeten te zeggen
        ik ga van de hele reparatie een cd rom ontvangen met foto’s en de vervangen onderdelen houd hij bij om te laten kijken
        en dit doet hij dus bij elke reparatie
        altijd handig als je hem verkoopt om te laten zien of mee tegeven aan de volgende eigenaar

kheb van vandaag mijn 911 terug thuis
          schakelt gelijk boter en draaid gelijk een zwitsers horloge
          wa moet ne mens nog meer hebben op nen vrijdag 😛
          voor mensen die graag prijzen krijgen over wat welke herstelling ongeveer gaat kosten
          mag je kontakt opnemen met mark op het nummer
          0472.36.26.27
          doe hem dan ook ineens de groeten van geert

Wim

Heb hier ook de kosten van mijn restauratie geplaatst, weten ze ook waar ze voor moeten sparen als het zo ver is. 😉 :mrgreen:

Mo alé. Moet toch kunnen op t forum ? Dan weten we ook weer waar we voor sparen :mrgreen: 😳

[quote=”pelle33″:49ku1k4h]Kostenplaatje ? 😥 [/quote]
                nog geen idee van , en da aan de grote klok hangen ben ik ook ni van plan :mrgreen:

Kostenplaatje ? 😥

kheb daarstraks de motor terug horen grommen
                    zalig geluidje nu met het ssi uitlaat systeem
                    het oudere porsche geluid

Dat ik me ook kan vinden in de beslissing om alles ineens in orde te laten zetten en te kiezen voor de korte pijn .
                      Net als de persoon die ik gequote heb 😉

hmmmm
                        wat is + 1 ?
                        1000
                        10000

Wim

Is inderdaad even niet leuk, en de prijs van bouten zeker niet. 🙁 Maar na de top end revisie en de nieuwe koppeling weer een fantastische Porsche die in orde is.
                          Dus straks weer lekker genieten. 8)

[quote=”tvanbroekhoven”:19qoella]Awel, je hebt groot gelijk. [/quote]

+1

Awel, je hebt groot gelijk. Ik ben wel nog steeds nieuwsgierig naar wat zoiets kost 8)

[quote=”tvanbroekhoven”:ugg49zgg]Zonder een domper op de vreugde te willen zetten, maar al enig idee van het factuur ? :mrgreen: 😐 [/quote]
                                ongeveer wel ja 😥
                                maar je kan beter ineens te goei laten doen vind ik, dan nu een deel en mss binnen een korte tijdsspanne weer uit elkaar te moetten halen
                                ik ga dus voor de korte pijn 8)

Zonder een domper op de vreugde te willen zetten, maar al enig idee van het factuur ? :mrgreen: 😐

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.