groote vlammen uit 930

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes groote vlammen uit 930

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • [quote=”SimonSays”:3tq3za01]Vlammen krijg je door ‘n rijk mengsel, waarbij onverbrande benzine bij gas lossen in de uitlaat tot ontbranding komt.

Met m’n impreza vroeger spoten er soms vlammen van ‘n meter uit 😀

Vlammen in de uitlaat zijn nefast voor een katalysator, toch zeker de standaard versie… Een sportcat is daar beter tegen bestand. Een “bypass” (vervanging van cat door gewone buis) is de beste oplossing, maar dat mag natuurlijk niet op auto’s na 91 (of is’t 92?) 95

De auto in dat filmpje is duidelijk slecht afgesteld, spuit teveel benzine in bij gas lossen.

Buiten schade aan de cat en eventueel bumper, kan het eigenlijk geen kwaad, hoewel andere weggebruikers soms bijna ongelukken doen als je vlammen spuit 😀

“Meneer uwe auto stond in brand” 😀 )

Leuke anecdote: ‘n groep kennissen uit de UK waren in colonne op weg naar ‘n evenement, ‘s avonds, waarvan één met ‘n getunede skyline van +/- 650PK 😀 D

Die brave agenten “Meneer, weet u dat er vlammen uit uw uitlaat kwamen?”
      “Oh nee? Echt? Da’s goed dat U me dat vertelt agent, dan kan ik best morgen eens naar de garage, want dat zou niet mogen”
      “Ja dat lijkt me best… Mooie sportauto trouwens. Have a nice day”

😀 [/quote]

Vlammen krijg je door ‘n rijk mengsel, waarbij onverbrande benzine bij gas lossen in de uitlaat tot ontbranding komt.

Met m’n impreza vroeger spoten er soms vlammen van ‘n meter uit 😀

Vlammen in de uitlaat zijn nefast voor een katalysator, toch zeker de standaard versie… Een sportcat is daar beter tegen bestand. Een “bypass” (vervanging van cat door gewone buis) is de beste oplossing, maar dat mag natuurlijk niet op auto’s na 91 (of is’t 92?)

De auto in dat filmpje is duidelijk slecht afgesteld, spuit teveel benzine in bij gas lossen.

Buiten schade aan de cat en eventueel bumper, kan het eigenlijk geen kwaad, hoewel andere weggebruikers soms bijna ongelukken doen als je vlammen spuit 😀

“Meneer uwe auto stond in brand” 😀 )

Leuke anecdote: ‘n groep kennissen uit de UK waren in colonne op weg naar ‘n evenement, ‘s avonds, waarvan één met ‘n getunede skyline van +/- 650PK 😀 D

Die brave agenten “Meneer, weet u dat er vlammen uit uw uitlaat kwamen?”
        “Oh nee? Echt? Da’s goed dat U me dat vertelt agent, dan kan ik best morgen eens naar de garage, want dat zou niet mogen”
        “Ja dat lijkt me best… Mooie sportauto trouwens. Have a nice day”

😀

Ik heb dat ook eens tegen gekomen met mijn dubbele uitlaat maar dit waren blauwe vlammen links en rechts toch leuk 8)

als je zo’n uitlaat op je 930 zet , is dit dan niet ongezond voor je katalisators enz? ❓
            men pa wilt ok wat meer geluid , maar hoe?
            ik moet ook wel toe geven dat de originele een beetje([size=75:1c07s6p2]veel[/size])
            te wijnog ronkt.

Das een nederlander die veel moeite zal hebben met zijn “welstandsknobbel” te plaatsen! 😆

Doet me denken aan de wagen van Michael van het Nederlandse forum (kwa geluid en centrale uitlaat)

klikkerdeklik

[quote=”stefx911″:2pxtlw22]Een dubbele centrale uitlaat!

SidewindeR had zo eens iets met photoshop gedaan dacht ik[/quote]

is een RSR uitlaat meestal…

of op maat gemaakt

euh mannen, ge kunt van die kitjes kopen die dergelijke vlammen uit uw uitlaat toveren, johnny bakken hebben da om op te vallen… kost +- 95 euro voor zo een ontstekingssetje…

Turbo mannen 😆 Niet aan twijfelen !

Prachtig gewoon, alleen die grote vlammen 😯 lijkt eerder of die een uitlaatklepprobleem heeft, ipv geen vlammendempers e.d. 🙂

Hehe idd Stef 😆
                        Dat ge dat nog weet gewoon!

HIER was die post trouwens 😉

Maareuhm die turbo op dat filmpje, das idd toch maar iets vreemds hoor, zeker met de carrera achterklep, de luide turbo whistle, die uitlaat, en oh ja, die vlammen!

SidewindR.

ik vind eigelijk dat de motor helemaal niet mooi loopt

Een dubbele centrale uitlaat!

SidewindeR had zo eens iets met photoshop gedaan dacht ik

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.