- Dit onderwerp bevat 29 reacties, 10 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 19 jaren, 5 maanden geleden door .
-
Discussie
-
22 juni 2005 om 18:00
Wel ik dacht (hoopte 😉 ) dat ik em nooit zou krijgen maar 42dagen na het inschrijven van mijn wagen heb ik dan toch mijn briefje van FOD Financiën dienst belastingen voertuigen ontvangen.
Moet zeggen ze zijn wel correct, ik dacht dat ze moeilijk gingen doen want mijn inschrijving heb ik exact tot op de dag berekend zodat ik hem 132maanden na de eerste inschrijving in Frankrijk hier in België op de baan wilde hebben. Dat is dus perfect verlopen 🙂
Wel leuk is dat ik nog tot 10 augustus 2005 mag wachten om dit bedrag te betalen, ik wist niet dat je dit zo lang mocht uitstellen maar is wel mooi meegenomen natuurlijk, en zoals ik mezelf ken betalen we dat natuurlijk geen dag vroeger, de intrestjes zijn lekker voor mij 😀
Nu weet ik ook wat voor fiscale PKs en KW ik officieel heb. (niet echt naar gekeken op dat roze formuliertje)
Een 993 3,6l van 272PK en 200KW heeft dus 18 (fiscale) PKs
Welke fiscale pks hebben jullie wagens eigenlijk (ik ben vooral benieuwd naar die van de 964 3,6l)
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.