- Dit onderwerp bevat 8 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren, 2 maanden geleden door .
-
Discussie
-
6 september 2009 om 11:33
Dag Iedereen,
Inderdaad, Wim Cario gaat nog overschot van gelijk krijgen toen ik mij in de eerste dagen dat ik mij 911 met G50 kocht bij Willems in Olsene, wat euforisch gedroeg.
Na het volledig herschilderen en vervangen van velgen, bijna alle rubbers, stuur opnieuw bekleed, nieuwe voorruit enz…. kom ik al aan de soms van 24.000 euro. Aankoopbedrag 19.000 euro.
Maar goed, als alles daarmee opgelost is, is er geen vuiltje aan de lucht…. figuurlijk dan..letterlijk is dat een ander paar mouwen.
Vorige week besloot ik om even een vermogentest te gaan doen…… uit achterdocht ????? ik weet het niet…..
Groot was mijn verbazing toen de motor meer dan 10% minder vermogen gaf. 152 Kw ipv 170 Kw.
Compressie-test gedaan….op alle cylinders meer dan 15 Bar…… OK dus…
Lekage-test gedaan ….. cylinder 4 en 6 geeft een 35% verlies…..en da’s een ander verhaal……
Olieverbruik gecontroleerd……. verbruikt ongeveer 1 liter per 1000 km……..
Gaan praten bij Willems….commentaar….ik hoef me geen zorgen te maken, olieverbruik 1 liter op 1000 km da’s normaal….. we zullen het eens onderling met elkaar bespreken….(ze zijn met 2)
Affaire à suivre….Wat is er hier aan de hand…. graag uw gewaardeerde mening ???? Ben benieuwd en vooral…..ik heb één jaar garantie op uurloon en stukken…..is dit garantie ??
Dank voor uw reactie !!!
Mvg Philip911 🙂 cry: 🙂
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.