Grote twijfels

Home Forum Stel jezelf even voor ! Grote twijfels

• Maker
    Discussie

• Crispyn
    Deelnemer

:driver:
      In oktober voor de 1ste keer met een porsche gereden en mijn hart voor goed verloren.
      De twijfels worden groter en groter om er enen te kopen.
      Doen of niet ?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
      • De boxster is inderdaad toffe auto met superieure wegligging :applaus: .
        Het ‘open’ rijden zorgt voor een extra dimensie.

Je bent gepassioneerd in wat je schrijft, dus simpel, gewoon zo’n auto kopen 🙂

En ja een Boxster rijdt inderdaad super leuk, in de zomer met opendak is onbeschrijfelijk. Inde winter met het dak dicht is dit nog steeds even leuk. Het is echt een kwaliteit dak, welke bijna het comfort bezorgd van een coupé auto !! En ja de 6 cil boxermotor is gewoon legendarisch :driver:

Doen zeker doen niet wachten
            ik heb de mijne bijna drie weken, heb er drie maal mee gereden.
            10 dagen geleden mijn enkel gebroken, nu huppel ik naar de garage en weet ge , dat daar zien staan is al bijna gelijk aan rijden.
            en zoals de andere hier vermelden, hoe langer je wacht….
            gr

Een boxster kan mij zeker bekoren, zie het al volledig zitten in de zomer, kap open en lekker cruisen ….

@ Funny ,Ik zou het niet beter kunnen verwoorden :respect2: :drink:

een boxster (cabrio) is ook wel een leuk model en kan iets goedkoper zijn dan de 911, helemaal te gek in de zomer met de kap open, er komt binnenkort trouwens net het nieuw model uit een heel mooie geslaagde Porsche vind ik zelf :lekker:

De duurdere wagen met een hogere Co2 uitstoot wordt op dit ogenblik tegen dumpingprijzen aangeboden.
                    Een Porsche Carrera 4 of 4s heeft een iets bredrere kont sedert mk2 opnieuw met de rode reflector.
                    Elke Porsche is magie ,met een jonger exemplaar meer vermogen een youngtimer minder vermogen maar terug naar de roots .
                    Porsche rijden is genieten ,ongeacht welk type !

knappe poep!
                      Is zeer mooi en een leuke om te starten/kennis te maken met het merk.
                      Afhankelijk van wat je zoekt en budget zijn er wel wat mogelijkheden. Zeker op dit moment vanwege “het verboden woord” zijn er wel wat aanbiedingen op het net.

Sorry, heb mij mistypt, was een 4S (Porsche Carrera 997).
                          Probeer een foto op te laden.

Hola! Excuseer! :mrgreen:
                            Wat had madam gewenst?
                            Is meneer daarmee opgezet? :sarcastisch

Ze brengen nu wel quasi elke dag een nieuw model uit bij Porsche, maar ne 4RS ken ik niet direct.
                            Fotooken?

Leuk alle reacties te zien.
                              Is super de antwoorden:
                              – wat had meneer gewenst ?
                              – is madam ermee opgezet ?

Ha ha, ik ben zelf een madam van 43 jaar. Ik ben al zot van porsche sinds mijn kindertijd. Niet standaard dus. Heb voor mijn verjaardag vorige oktober een ganse dag rijplezier cadeau gekregen met een porsche 4RS. Nu is het hek helemaal van de dam. Ik kan niet stoppen erover te dromen, elke dag lacht één of andere porsche mij wel in het gezicht.
                              Nu is zoeken geblazen naar de juisten …..

Aan Krispy en Free : Het voorstellen ook zeker doen :geek:

[quote=”Krispy” post=90763]Doen of niet ?[/quote]Ja, waarom niet? :sarcastisch

Ben sinds 6-maand P-eigenaar, en ja eigenlijk had ik zo’n auto eerder moeten kopen. Rustig uitzien ifv budget en als je de P ziet die daaraan beantwoordt, KOPEN 🙂

Eigenlijk is het wel wat saai hier, iedereen antwoord hetzelfde :lekker: :lekker: :lekker:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.