Grote twijfels

Home Forum Stel jezelf even voor ! Grote twijfels

• Maker
    Discussie

• Crispyn
    Deelnemer

:driver:
      In oktober voor de 1ste keer met een porsche gereden en mijn hart voor goed verloren.
      De twijfels worden groter en groter om er enen te kopen.
      Doen of niet ?

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
      • Krispy een kleine voorstelling zouden we heel leuk vinden .
        Als je al met een P hebt gereden en de weg naar dit super gezellige en informatieve forum kent zal je vraag een overbodige vraag zijn . 😉

XXX

Heb de mijne een dikke 6 maanden en had het 10 jaar eerder moeten doen. Wat zeg ik, 25 jaar geleden al. Niet als eerste want je moet eerst leren rijden hé :driver: :relaxman:

Wim

Welkom op het forum, maar wie zijn de heren free en Krispy, misschien ook wel leuk om even voor te stellen nu jullie toch posten in het draadje voorstellen. 💡

Ik heb ook veel te lang gewacht. Ongeveer 41 jaar te lang 😉
              Heb je de middelen … doen!

Er bestaan dus wel stomme vragen!! :sarcastisch :mrgreen:
                Doen natuurlijk! 😉
                Let’s talk $$! Wat is er te besteden en welk modelleke had meneer graag gewenst?
                Bully zit al klaar om een paar exemplaren jouw richting te schieten 😉

Doeoeoeoeoen : hedde budget? ja! hedde genoeg budget? ja! is madam ermee opgezet?ja of nee => ni aantrekke gewoon doen ! ik heb de mijne al 1week en de droom had ik 33jaar,…en zoals sommige andere zeggen de zoektocht is even leuk als het bezit ervan. Gewoon rustig uitzoeke welke modelleke je wil bij passend budget en dan je goesting op internet loslaten
                  Den james wenst u all the luck

KOPEN en genieten

Kopen. Heb zelf ook veel te lang gewacht. Maar het genot ervan is de kost zeker waard.

Doen natuurlijk :relaxman: :relaxman: :relaxman:

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.