- Dit onderwerp bevat 7 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 1 maand geleden door .
-
Discussie
-
9 september 2011 om 18:35
6 jaar geleden kochten we een fiat multipla, 2e hands, van een koppel dat een fiat garage had, en op pensioen ging, de multipla was nog goed, 5 jaar oud, 115.000 km, perfect onderhouden….
ze deden hem weg omdat ze voor hun pensioen nog wilden profiteren van een serieuze korting als fiat dealer…..een tijdje geleden had ik een ongeval(letje) waarbij ik in m’n recht was, voorbumper stuk, gardebou, niks echt erg, maar omdat de schade (3000 euro volgens experts 🙄 ) meer was dan de eigenlijke marktwaarde van de wagen, moest ik die laten keuren bij een speciale keuring: keuring na ongeval:
resultaat: vooraan ok, maar achteraan ❗
serieus ongeval gehad, chassis achter serieus geraakt blijkbaar, want er was aan gelast, maar stond niet recht meer ❗
ik (of m’n teerbeminde…) heb nooit iets ernstigs voorgehad, dus het moet wel van de vorige eigenaar komen…..
👿 👿 👿
maar bewijs zoiets maar eens….
het ergst vind ik nog wel dat we jaren onze kinderen hebben vervoerd in die scheve bak, ook op reis naar spanje, op autostrade…..
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.