GT3

• Maker
    Discussie

• Nelis
    Deelnemer

zijn er nog 3 jarige GT3’s te vinden in Belgie ?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 61)
    • Anoniem

white 911 schrijft:

gelukkig 2911

Gaan wij niet meemaken vrees ik.
        Toch het beste in 2011 🙂

nee nog niet , ben overal aan ‘t rondneuzen , ook op duitse sites. Er komt wel iets uit de bus. De bedoeling is rond maart ne witte te vinden .Het was idd de bedoeling voor volgend jaar dan is de cayman bijna 4 j.
          Alvast een succesvol , porschelievend en veilig en vooral gelukkig 2911

jokke schrijft:

René schrijft:
            [quote]En al iets gevonden naar uw goesting ondertussen of kijk je nog rustig verder?

Het ziet er naar uit dat het voor volgend jaar zal zijn. :wink:[/quote]

haha! ja pas op, tussen pot en pint heb ik er ook nog weten commerce doen hoor 😀

René schrijft:

En al iets gevonden naar uw goesting ondertussen of kijk je nog rustig verder?

Het ziet er naar uit dat het voor volgend jaar zal zijn. 😉

En al iets gevonden naar uw goesting ondertussen of kijk je nog rustig verder?

@KARMA: ‘t is die zwarte,weinig of geen circuit (deed ie met andere wagens)
                  meer info PM

Ze hebben er enkele staan:
                    http://www.porsche.com/belgium-liege/nl/sales/usedcars/

ze kennen de prijzen wel, maar zitten zeer mooie exemplaren tussen!

Dag Pieren ,
                      goed nieuws , idd de moeite om es naar te zien
                      weet je welke kleur ie heeft ?
                      Heb je nog meer info over deze wagen ? Weet je of er circuit mee gereden is ?

Bij Penders staat er een GT3 van 02/2007 in zeer goede staat.
                        Ik ken de vorige eigenaar en weet dat de wagen steeds goed verzorgd werd.
                        Misschien daar eens naar zien?

Anoniem

Powercars ,Torhoutsesteenweg 65 te Loppem (Brugge) .Tevens hebben ze nu een 2de zaak in Torhout .Vader Eddy zit momenteel in Loppem en de zoon Matthias voornamelijk in Torhout .Genieten mijn vertrouwen .

Powercars: Loppem bij Brugge. (W-Vl) 8) 8) 8)

hey Reys thx voor de info , die zilvere was wel de moeite bij BO motors en dan nog 2 verkocht. Wat bedoel je met in ruil vragen.
                              Waar ligt Powercars ?

Anoniem

Hey René, nog altijd in ‘t gips? Past van kleur wel met ‘t weer 😀

white 911, al mijn verzamelde info heb ik ondertussen ook gewist 😡

BOmotors staat er al lang, nooit reactie op mijn vragen gekregen
                                CSD Brussel is idd niet goedkoop + prijs is vast. Maar daar mag je wel veel voor inruil vragen, heb er ervaring mee.
                                Powercars, moet je rap zijn! Ook niet de goedkoopste maar wel goede service (Eddy is mij goed gekend)
                                Maak uw wensen over en die gaat ook op zoek voor U.
                                Prima tip trouwens!

als ik nog een uitnodiging krijg van Penders vraag ik het ja , was ik van plan

Als je ECHT ene wil zou je gerust naar (porsche-)garages kunnen bellen ook om te vragen of ze gene weten te koop staan. tis niet omdat er gene op hun site staat dat ze daarvoor niemand kennen die de zijne eventueel wegdoet…

van de zomer heeft er een tijd ene te koop gestaan in W-vl, weet niet meer bij welke dealer… maar daar ben je nu niets mee natuurlijk 😀

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 61)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.