GT3

• Maker
    Discussie
  • zijn er nog 3 jarige GT3’s te vinden in Belgie ?

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 61)
    • Dag Marc
      enjoy the club
      GT3 is het tweede beste dat je kunt kopen na de RS natuurlijk
      We zullen hier wel helpen zoeken
      PS je weet toch dat de JP zot is van een GT3 en zeker van een RS
      Weet waar je aan begint
      Ik heb jammer genoeg ook die virus maar het doet geen zeer dus geen kwaad

Stond hier vorige week nog ne witte te koop in Brugge maar is reeds verkocht, heeft er maar 2 dagen gestaan!!!! Was precies ne rappe koper zeker. 😈 😈 😈

dag Rèné ,
          de die met 8000 km is wel een RS, Ik zoek een witte GT3 MK 1 , niet met centrale wielmoer , 3.6 L is wel voldoende 🙂
          gr. Marc

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=183196577

tis wel ne witten maar gezien uw nickname moet dit wel kunnen voor u?

Dag Marc,

heb je al de courante sites bezocht en garages gecontacteerd? of zoek je eerder wagens die hier bekend zijn om ene te hebben met referentie?

Waarom specifiek ene van 2008?
              Ik heb ene van sept 2007 en volgens mij zijn er geen verschillen…

tgeen Funny vroeg is of je op zoek bent naar een MK I of II?

je hebt de 997 GT3 maar hiervan is onlangs een kleine opfrisbeurt geweest (motor van 3.6 naar 3.8 met pk winst, centrale moer ipv 5 moeren per velg, en iets andere bumpers en een gans andere spoiler)

de 2008 is volgens mij nog een MKI

grtz
              René

Anoniem

white 911 schrijft:

hey boys ,
                Ben Marc uit St-Truiden , rij nu ne Cayman en idd ben geintesseerd in een GT3, ben vaak op Zolder , Francorchamps of al eens op de NBring of zelfs in portimao.
                Alles wat naar Porsche smaakt wil ik proeven..
                Die interesse zit er al van mijn jeugd in
                gr. Marc

[IMG]http://i52.tinypic.com/2iadabo.jpg[/IMG] Now we’re talking.
                Welkom hier, ene dus een GT3 liefhebber met circuitervaring…denk dat we vrienden gaan worden 😛

idd 997 2008. ik tobde ook lang over de juiste keuze , gedrag op de weg , comfort. Maar de keuze staat vast. de zoektocht loopt tot voorjaar. Ze zijn echter zeldzaam ..

thx , is gebeurd
                    gr. Marc

Anoniem

Iedereen die hier op het forum zit heeft een passie voor Porsche .
                      De meeste onder jullie hebben veel meer technische kennis dan mij ,vind ik tof .Kan ik nog wat van leren (heel veel zelf )
                      White zoek jij dan een een gt3 van de 2de generatie 997 ?
                      Persoonlijk vind ik een gt3 super ,alhoewel ik twijfel tussen een turbo en een gt3 .
                      Zelf zou ik liever een gt3 of gt3rs hebben maar mijn vriendin vindt de turbo iets comfortabeler om op de openbare weg met te rijden .
                      Wat betreft prestaties heb ik reeds ondervonden dat de turbo de gt3 niet kan volgen op circuit .Maar ja voor mij is dat minder belangrijk .
                      Veel succes in je zoektocht .

hey boys ,
                        Ben Marc uit St-Truiden , rij nu ne Cayman en idd ben geintesseerd in een GT3, ben vaak op Zolder , Francorchamps of al eens op de NBring of zelfs in portimao.
                        Alles wat naar Porsche smaakt wil ik proeven..
                        Die interesse zit er al van mijn jeugd in
                        gr. Marc

Anoniem

White911

Je moet niet schrikken van de rare reacties hoor.
                          Stel u gewoon even voor.
                          Dan weten wij dat u een 3 jarige GT3:
                          zoekt / wil verkopen / verloren bent / of eentje heeft 😀

Dag Luc ,
                            dan zou ik nu nie aan de PC zitten 🙂
                            Maar ik ben wel op zoek naar een 2008
                            gr. Marc

hoi reys ,
                              wordt graag als liefhebber aangesproken , ben zeker geen handelaar , ben wel op zoek naar een 2008
                              gr. Marc

Juist één gekocht misschien ❓ ❓ ❓

Anoniem

@white 911,Het zou leuk zijn je eventjes voor te stellen .Heb je al Porsche-ervaring ?Waarom een 3-jarige GT3 ?

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 61)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.