GT3 (2014)

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop GT3 (2014)

• Maker
    Discussie

• Dieter_007
    Deelnemer

Hallo iedereen,

Onze GT3 staat te koop daar de nieuwe wordt geleverd eind Augustus van dit jaar! :happydance:

Volledige optielijst is verkrijgbaar op aanvraag

Hij heeft 43.000km op de teller staan en is van eind 2014

Prijs: €130.000 btw incl

Unknown-19-2.jpeg

Unknown-13-2.jpeg

Unknown-9-2.jpeg

Unknown-3-2.jpeg

Unknown-15-2.jpeg

Unknown-17-2.jpeg

Unknown-6-2.jpeg

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
      • mooie wagen, succes met de verkoop :up:

Door de 2cm hogere plaatsing biedt die nu wel flink meer downforce… Anderzijds is het ook een flinke belemmering voor het achteruitzicht hoor ik… 🙂

én mogelijks de optie tot het weglaten van de vleugel 😉

Uiteraard. Uiteindelijk vind ik de nieuwe ook zéér interessant, zeker gezien de nieuwe motor en optie tot manuele versnellingsbak. En in het blauw bijvoorbeeld stoort de voorzijde me ook niet erg meer.

Wel Godspeed, ik heb ook altijd met datzelfde gedacht gezeten. TOTDAT ik de nieuwe in het echt zag. Alle bedenkingen die ik bij het nieuwe design had verdwenen als sneeuw voor de zon. Als je hem ziet valt alles op zijn plaats, past alles perfect ineen bij wijze van spreken …

Touché 🙂

Qua look vind ik deze nog altijd wat mooier dan de nieuwe, zeker de voorbumper. Succes met de verkoop!

Nee, Dieteren neemt niet zulke mooie foto’s 😉

@HarleyG: De GT3? Ja staat op Belgische kenteken

@DST
                      : Nee, Dieteren neemt niet zulke mooie foto’s 😉

Volgens mij staat die bij Porsche Mechelen in de showroom
                        :popcorn:

Staat die in België ingeschreven?

Mooie machine en blij te lezen dat er tenminste mee gereden is en niet als statische belegging is aangeschaft.

Fixed!

Beste Dieter,
                                naar forumregels >> wat te koop staat >> prijs erbij, niet op aanvraag

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.