GT3 bijna in het decor geduwd

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes GT3 bijna in het decor geduwd

• Maker
    Discussie

• rjf

Kom je zo’n zak tegen… 😯

Hier in België ook al meegemaakt, op een 2 vaksautostrade in west-vlaanderen, dat ze plots voor je neus komen invoegen met een snelheid die bijna 50km/u lager is, gebruik je spiegel verdorie !! 👿

Link

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
    • rjf

[quote=”ralf996″:asdxlv9v]Ik zal je heel eerlijk zeggen, als ik bijvoorbeeld een vrachtauto in wil halen en er komt iemand volle pin aangeknald ga ik niet afremmen voor die vrachtwagen zodat die snelrijder door kan gassen[/quote]

Ik snap je reactie wel, maar vergeet niet dat je door het wijzigen van rijvak een manoeuvre uitvoert en verplicht bent voorrang te geven aan het verkeer dat al op het vak zit. Als je in elkaar hangt ben jij normaal in fout hoor, dus vlak voor iemands neus van vak veranderen is vragen om miserie. 😉

Anoniem

[quote=”ralf996″:2m12gk0p]Ik zal je heel eerlijk zeggen, als ik bijvoorbeeld een vrachtauto in wil halen en er komt iemand volle pin aangeknald ga ik niet afremmen voor die vrachtwagen zodat die snelrijder door kan gassen.[/quote]
          Tsssss. En dan verschiet je ervan dat er ongelukken gebeuren. Jij zoekt het dus gewoon.
          En ik neem aan dat als een voetganger bij rood oversteekt en jij groen hebt je dus ook niet afremt en hem doodgewoon overhoop zal rijden. Ik durf er dik over wedden dat je dat niet durft.
          DEAL ? En ik meen het.

Ik zal je heel eerlijk zeggen, als ik bijvoorbeeld een vrachtauto in wil halen en er komt iemand volle pin aangeknald ga ik niet afremmen voor die vrachtwagen zodat die snelrijder door kan gassen. Al moet ik zeggen dat ik niet snap waarom er in dat filmpje zo vroeg werd gewisseld van rijbaan. Ik rij zelf ook geregeld te hard, maar dan moet je achteraf niet gaan zeuren als andere mensen niet goed reageren op jou snelheid. In nederland zijn de meeste mensen niet berekend op dat soort snelheden en we hoeven daar simpelweg ook niet ook berekend te zijn, en in de meeste andere landen is het niet anders

had beter ook zijne ruitensproeier affe gebruikt

So true…

ben ooit me de moto naat italia geweest
                  overal iedereen voor oms plaats gemaakt, geen enkele hindernis
                  tot we terug in belgie toe kwamen
                  geen 10 km het land terug in en direkt de remmen moetten ingaan voor iemand die vond da we wat te hard gingen voor hem
                  types in dit apenland ,zeer onverdraagzaam hier

Jaren geleden soortgelijke situatie meegemaakt .
                    Düren-Aachen .
                    Drievaksbaan , recht op recht , droog helder en zonnig.
                    2 wagens voor me zover ik kon zien . Eentje middenvak , eentje rechtervak .
                    Ik kom aan aan 270+ met lichten aan (dus duidelijk zichtbaar)
                    Gaat die van het middenvak aan 100 ineens naar mijn vak zonder pinken (waarom weet ik nog steeds niet want die van rechts bleef op zijn vak) op een paar meter voor me .
                    Ik moest vol in de ankers en zag in mijn gedachte het ergste gebeuren . Ik dacht het niet te halen en moest nog bijremmen (blokkeren) toen ik nog 150 had .
                    Dat was net genoeg om geen botsing te hebben (moet milimeterwerk geweest zijn)
                    Toen ik afgeremd was ging die weer gewoon naar rechts .
                    Had ik niet kunnen remmen had ik heel zeker de wagen voor me weggekatapulteerd . Zij waren dus in groter gevaar dan ikzelf .
                    Toen ik voorbijstak beide blikken van 60plussers (met NL plaat) strak vooruit .
                    De volgende parking ben ik eraf gegaan om mijn tikker terug op normale snelheid te krijgen en een paar sigaretjes te roken .
                    Gevolg was dat het ijzerwerk in één van mijn banden vertrokken was door het ankeren en ik dus 2 nieuwe banden (gelukkig enkel dat) mocht steken .
                    Ja , sindsiden weet ik hoe goed de remmen van een Porsche zijn .

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.