GT3 is terug met zijn facelift !!!

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 GT3 is terug met zijn facelift !!!

• Maker
    Discussie

• PDS
    Deelnemer

Hey

De gt3 is net terug van zijn facelift.

Wat vinden jullie ervan ?

Groetjes Philip

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 570)
      • ……rest nu nog: wie o wie hier op het forum is de gelukkige :think:

🙄

Jep

[quote=”NVDS” post=229439]FYI: PDS heeft zijn Carrera ook verkocht en is niet van plan om nog iets te kopen.[/quote]

die zwarte cabrio ook al verkocht???

[quote=”Harley G” post=229454]Ah dat is pas nieuws….ik denk dat ik weet aan wie….als het aan een medeforummer is….[/quote]

+1……. zullen we dan binnenkort wel meer over lezen zeker :think:

Ive

oei Philip? De man die mij dit forum heeft leren kennen :wtf:

Ah dat is pas nieuws….ik denk dat ik weet aan wie….als het aan een medeforummer is….

FYI: PDS heeft zijn Carrera ook verkocht en is niet van plan om nog iets te kopen.

mooie P!!!

Maar bovenal: veel beterschap voor jullie zoontje!

Ive

oei, da’s minder. Sterkte Philip en ook aan de rest van ‘ t gezin.
                          ‘t Forum en de P komen nu wel ff op de laatste plaats.
                          Verzorg die pruts maar goed dat hij snel beter is 😉

Oei, das minder 🙁 🙁 🙁 btw nice 997 :coolness: :coolness: :coolness:

PDS

Jaja ons oudste zoontje is opgenomen. Hij heeft pokken, maar met complicaties (oor,oog en keelontsteking) 😥

Wat is ie mooi :first:

:up:

Ziekenhuis ?? Alles Ok Philip ?

Toppie :applaus:

Very netjes!!!
                                    Mooier en klassevoller dan je vorige! Kudos!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 570)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.