GT3 is terug met zijn facelift !!!

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 GT3 is terug met zijn facelift !!!

• Maker
    Discussie

• PDS

Hey

De gt3 is net terug van zijn facelift.

Wat vinden jullie ervan ?

Groetjes Philip

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 570)
    • PDS

[quote=”Harley G” post=217136]Ik dacht dat je de vorige Ferrari had weggedaan omdat je te veel commentaar kreeg!?[/quote]

Inderdaad, maar dat was wel heel extreem ! Die california is wel wat subtieler

Ik dacht dat je de vorige Ferrari had weggedaan omdat je te veel commentaar kreeg!?

XXX

Hoe, en ik wist dat niet ruzie

PDS

De deal met “iets nieuw ” is spijtig genoeg afgesprongen …..

Een vergelijking ?

Dat is eigenlijk héél moeilijk, de GT3 is eigenlijk wel wat verouderd qua techniek. Was van 2007, wat echt dag en nacht verschil is tov de Turbo (MK2)

Maar naar mijn gevoel, de GT3 is uiteraard héél spartaans, zwaar om te rijden, eigenlijk echt niet speciaal snel, ….
              Dus ? Een ideale circuitauto ? Ik ben 100% zeker dat ik in Zolder geen enkele GT3 moet laten passeren met de Turbo.
              In de GT3 zal je zitten werken en in de Turbo zit je gewoon rustig een toertje te rijden :think:

Het enige aan een GT3 is misschien de “look”, maar dat heeft een Turbo volgens mij ook wel met de brede flanken, spoiler, luchtinlaten, ….

De Turbo daarentegen is echt een fantastische auto, té snel eigenlijk 😯 , comfortabel, mega koppel, cabrio, …..

Maar het spijtige is dat ik eigenlijk echt al vééééééél te veel auto’s heb gehad (niet alleen Porsche)
              Nu ben ik al aan de 2de Turbo en dan heb je het precies wel wat gezien.

Spijtig genoeg terug een witte …. Stond gewoon niet veel anders te koop via een dealer.

Ik was nu zo goed als rond voor een California, 2012 met 27000km :bounce:

Ja, mss even uw mening geven over de turbo vs GT3 vs ?

Ik ben wel benieuwd.

606pk heb ik horen waaien. Niet meteen geschikt voor mensen met een toupetje :coolness:

Was dat al geen 600pk?

Nog geen momentum gehad om um van dichtbij te bekijken, Cabrio met 500pk… 😯 :coolness: :happydance:

Iets nieuws? Deze toch niet wat je ervan verwacht had?
                        Een kleine review tov de gt3 en ferre mag altijd

[hide]Die laatste foto … met een klein beetje fantasie heeft je turbo cabrio een witte hardtop :-)[/hide]

Ive

Volgens mij wil hij stiekem Porsche-dealer worden 😮

Pds, jij hebt al meer Porsche’s gehad dan de gemiddelde burger auto’s heeft gedurende zijn volledige leven…..en je bent nog geen 30 😯
                              Volgens mij ben je een beetje verslaafd aan auto’s kopen :coolness: :happy:
                              Maar we volgen je met grote ogen! :up: :popcorn:

[quote=”PDS” post=217027]

Ben alweer in onderhandeling met iets “nieuw” :wtf:
                                [/quote]

Amaai das rap :coolness: :coolness: :coolness:

PDS

DSC_0834.jpg

PDS

Voorlopig ga ik er niks meer aan doen.

Ben alweer in onderhandeling met iets “nieuw” :wtf:

Voor de mensen die er in Lommel niet bij konden zijn …. met de zwarte wielen :think:

DSC_0760.jpg

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 570)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.