GT3 is terug met zijn facelift !!!

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 GT3 is terug met zijn facelift !!!

• Maker
    Discussie

• PDS
    Deelnemer

Hey

De gt3 is net terug van zijn facelift.

Wat vinden jullie ervan ?

Groetjes Philip

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 570)
      • Proficiat Philippe.
        Uw knieën zullen tevreden zijn 😀
        600 pk … 😯

Succes!!

PDS

Nee nee hier geen striping op ! :engeltje:

Ive

écht ferm machien PDS, en striping??? 🙄

PDS

Bedankt voor de leuke reacties :respect2:

Dacht wel al zoiets :-)) pdk, drift en snel … PDS 😉
                Héél mooi!

XXX

:respect2: morgen erbij makker, top !

PDS

Ah ja en ik kom morgen naar Antwerpen.

De doop van ons zoontje hebben we moeten uitstellen. 😥

PDS

Haha ik wou nochtans absoluut geen witte meer ….

Heb er wel nog veeeeel werk aan. 🙁
                      Hij is al bij Porsche geweest voor een hele lijst kleine dingen en een factuur van 5 cijfers. Heb ineens ook nieuwe Michelins laten leggen, uitlijnen, rubbers van dak, onderhoud, steenslagstickers vervangen, …

Nu nog laten detailen en waarschijnlijk volgende week de wielen laten herdoen. Hebben alle 4 wat schade ….

Ook binnenin moet ik een paar dingen herdoen. De vorige eigenaresse had nogal wat ringen aan 😯

Proficiat! :first: Krijgen we die zondag al te zien? Nu afwachten hoe lang het zal duren alvorens het maagdelijke wit wat oranje accenten zal krijgen 😉

Proficiat! Ferm kanon :driver:

:first: proficiat hier kunde pas mee :ass: in de bochten :applaus: lang heeft het dus niet geduurd :happydance:

XXX

Eindelijk, de spanning is er af, we blijven ‘de mannen van’t stad’.
                              Sensa zijn messen mogen weg en de bevallige, onmiddellijk en spontaan aangemelde operatieassistente – PatrickVB – mag de reserve set eveneens opbergen.
                              Volgende topic mogelijk: Turbo is terug met een ‘ballenlift’ .. :ass:

Proficiat ziet er top uit geniet ervan. :up: :up:

:up: :up: :up:

congratz, ben beniewd

als ik terug ben van vakantie, wil ik eens meerijden é, met die 600 pony’s :happy:

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 570)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.