GT3 is terug met zijn facelift !!!

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 GT3 is terug met zijn facelift !!!

• Maker
    Discussie

• PDS
    Deelnemer

Hey

De gt3 is net terug van zijn facelift.

Wat vinden jullie ervan ?

Groetjes Philip

15 reacties aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 570)
      • [hide]Allez ja, ik kuis mijn uitlaat als hij vuil is. Anderen kopen gewoon een nieuwe !
        600 pk ? Mja, die standaard 500 was natuurlijk maar marginaal ook he :engeltje: [/hide]

PDS

image-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11.jpg

PDS

Vleugel is origineel maar staat open.

Interieur zwart.

Dinsdag naar Heinz voor 600pk en andere uitlaat :happydance:

[hide]Congrats. Wel de uitlaten eens poetsen als je zondag zou komen ! 😉 [/hide]

Proficiat met je nieuwe aankoop !

(ik ben daarvan wel ietsje minder jaloers dan van de GT3… maar toch wel ‘n beetje 😉 )

Ive

woow, ferm. proficiat Philip
                  Een vraagje, is die vleugel vanachter origineel? Hij lijkt mij zo groot.
                  Kan ook aan de foto’s liggen natuurlijk :salut:

dju dju dju, net toen ik de techniek van het pijnvol castreren onder de knie heb, komt die toch wel met zijn foto’s zeker :happy:

Van harte gefeliciteerd : een schoon beest met ballen op je parking!!! :first: :first: :first:

Wat is de kleur van het interieur?

Gefeliciteerd! :salut:

PB

Een kwartier voor fotokes te plaatsen? is ‘t ne diesel geworden misschien? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

PDS

Viola 997 turbo mk2 met PDK

image-2-3-4-5-6-7-8.jpg

image-2-3-4-5-6-7-8-9.jpg

image-2-3-4-5-6-7-8-9-10.jpg

PDS

Ben met de foto’s bezig :ass:

Ive

Zal een primeur zijn voor zondag zeker??? Jammer da’k er ni bij kan zijn deze keer :wtf:

jij ziet em, maar wij (nog) niet ruzie

PDS

Viola hij is aangekomen :happydance:

Als ik klaar ben met mijn werk, dan gaan ze inderdaad elke maand een eisprong hebben…maar in mijn alfabet komt de C van castratie voor de E van eisprong…

image-2-3-4-5-6.jpg

15 reacties aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 570)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.