GT3 is terug met zijn facelift !!!

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 GT3 is terug met zijn facelift !!!

• Maker
    Discussie

• PDS
    Deelnemer

Hey

De gt3 is net terug van zijn facelift.

Wat vinden jullie ervan ?

Groetjes Philip

15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 570)
      • :happy: hop gasten! Leg dat ei!

XXX

smiley-zipping-mouth.png

blijkbaar nog altijd onwil hier om het nieuws bekend te maken en wat fotos te tonen…

Ik ben ondertussen bezig met mijn cursus

image-2-3-4.jpg

Het is niet gemakkelijk

image-2-3-4-5.jpg

@Drip
            … jij weet meer maar wil niet meewerken? Een Italiaanse vriend vertelde mij dat ik de messen niet hoef te slijpen, met een bot mes gaat ook…

En… wat gaat het zijn heren forummers? :think:

Ola spannend :driver:

Lap, laat hij ons in nog meer spanning zitten.
                Ik wacht wel: :popcorn:

PDS

Nog even geduld !

Ik heb iets gekocht, maar nog even afwachten tot alles volledig rond is :popcorn:

mss toch ietsje te snel beslist want …

Official announcement imminent
                    [b][i]
                    The Porsche Cayman GT4 will soon be offered with an optional PDK available alongside the standard six-speed manual gearbox.[/i][/b]

When the highly desirable GT4 version of the Cayman came out earlier this year in Geneva, the Stuttgart-based automaker said it would be available only with a six-speed manual but now they have decided to add the PDK as an option as well, probably due to strong customer demand. The reveal was made by none other than the company’s GT boss Andreas Preuninger in an interview with a member of the Planet-9 forums.

An official announcement is expected to occur very soon and obviously the PDK-equipped Cayman GT4 will be a tad more expensive than the manual version

During the same interview, Preuninger said there won’t be a more hardcore GT4 RS version, at least not in this generation.

bron: worldcarfans com

PB

@ sensa zelf heb ik dit setje hangen

dus als ge hulp nodig hebt.

XXX

Schoon messesnsetje Sensa.
                        Ik zal volgende week voorzichtig zijn als ik Italië binnenbrul met mijn 11je 😮
                        De eer is aan PDS, als hij zelf zijn foto’s ervan gemaakt heeft :popcorn:

Er gaat dus een tijd komen dat ik Sensa zijn posts ga moeten blokkeren. Ik ga daar anders inblijven van het LOL’len !
                          Ik hou wel van wat humor op het forum :up:

Bon … PDS en Drip denken dat ze nog een beetje met onze voeten kunnen blijven spelen…. ik ga wat slijpen.

image-2-3.jpg

Hebben we eindelijk binnenkort een paar vrouwelijke niet mannelijke forummers… :what:

hoi Philip ,
                              nog enig voorstel remapping
                              gr. Marc

Ive

Dju Philip, heb je nu écht de GT3 weg gedaan?
                                Volgens mij ga je daar later toch nog spijt van krijgen hoor.

Maar zoals velen maak je ook mij nu écht curieus naar de nieuwe aanwinst.

Hopelijk tot snel,

Hmm grijs tractorke, Lamborghini heeft ook tractoren die grijs zijn :think:

PDS

Even afwachten :popcorn:

Gvd hé Drip ! Dat was nog geheim :happy:

Gedaan met Porsche en Ferrari ! Suzuki aan de top :first:

:music:

15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 570)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.