GT3 is terug met zijn facelift !!!

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 GT3 is terug met zijn facelift !!!

• Maker
    Discussie

• PDS

Hey

De gt3 is net terug van zijn facelift.

Wat vinden jullie ervan ?

Groetjes Philip

15 reacties aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 570)
      • @Drip & Sensa : op jullie bijdrage past maar 1 reactie … LOL :up:

[quote=”Drip” post=214263]PDK, wa is da man.
          De mijne is meer dan 30 jaar en schakelen doe je met een lang zwart ding…
          Of het moest staan voor Peter De Knappe 😀

Oh ja, ik weet wat het is, heb er foto’s van maar heb zwijgplicht met mogelijk folteren tot gevolg als ik iets los :ass:[/quote]

Kleine correctie van je bijdrage :
          Oh ja, ik weet wat het is, heb er foto’s van maar heb zwijgplicht met mogelijk folteren tot gevolg als ik Niets los …

Het zou dus kunnen zijn dat we je binnenkort niet “Peter De Knappe” meer noemen, maar “Petra, die ook knap is geweest”… tja toch iets om over na te denken… de beslissing is aan U … :mrgreen: :mrgreen:

Aan PDS … Filippa heb ik ook altijd een mooie naam gevonden … De titel van dit onderwerp wordt dan “FDS is terug met zijn/haar facelift… :happy: “

XXX

Jullie zijn veel te ongeduldig.
            Dus op risico van represailles hierbij een echte ‘spy picture’, vandaar ook de slechte kwaliteit.

IMG_20150829_161719863_HDR.jpg

:think: Misschien komen we het pas zondag te weten :think:

[hide]Volgens mij wordt het een Audi RS8 Cabrio met cambiocorsa … ;-)[/hide]

En dit schreef hij dan een goei twee weken geleden

[color=#ff0000]”Hahaha !

Niks gekocht en ook niet van plan om iets te kopen …..”
                  [/color]

Awel PDS, kom er nu maar mee op de proppen hé :what:

Ja seg verdikke, ik wil het nu ook wel weten zalle !

ben benieuwd

Ach, de jongeren van deze tijd weten niet meer hoe met een echte pook te werk te gaan :happy:
                        Anyway, proficiat met de verkoop en de aankoop van…Turbo, Turbo S, 991 GT3, GT3 RS of de nieuwe Boxster 981.2? :coolness:

XXX

PDK, wa is da man.
                          De mijne is meer dan 30 jaar en schakelen doe je met een lang zwart ding…
                          Of het moest staan voor Peter De Knappe 😀

Oh ja, ik weet wat het is, heb er foto’s van maar heb zwijgplicht met mogelijk folteren tot gevolg als ik iets los :ass:

[quote=”PDS” post=214242]Vandaag afscheid genomen van de GT3 …. Tijd voor een nieuw verhaal ? [/quote]

iets met meerdere hoogtoerige luchtblazertjes ?

Goed om horen en hopelijk nieuwe eigenaar even vriendelijk als de PDS, anders gaat die dikwijls raar opkijken naar de duimpjes die omhoog gaan.

Oeioei… Kan ik op jouw nieuwe aanwinst even jaloers zijn ? 😉

ik gok op iets met PDK

PDS

Vandaag afscheid genomen van de GT3 …. Tijd voor een nieuw verhaal ? :think:

:popcorn:

15 reacties aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 570)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.