GT3 is terug met zijn facelift !!!

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 GT3 is terug met zijn facelift !!!

• Maker
    Discussie

• PDS

Hey

De gt3 is net terug van zijn facelift.

Wat vinden jullie ervan ?

Groetjes Philip

15 reacties aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 570)
      • [quote=”pvdw” post=198918]
        En wat die GT3 betreft, geraak je nooit moe, omdat hij manueel is, engaging en een supersound produceert !

Grtn[/quote]

Idd, de GT3 blijft een uitdaging en zalige bak om mee te vliegen :driver:

Proficiat met de aankoop! Kben geen grote fan van jeeps maar in het segment waar hij zit is het een knapperd!

Ive

chrome pimp pussy wagon :mrgreen:

[quote=”PDS” post=199315]Hahaha leuke comments ! Bedankt :respect2: “POES” heb ik ook wel even aan gedacht :wtf:[/quote]

… en pussy al helemaal niet :happy:

Ive

Ferme wagen. geniet er van Philip. *luv

PDS

Hahaha leuke comments ! Bedankt :respect2:

“POES” heb ik ook wel even aan gedacht :wtf:

Knappe auto Philip, in de winter gaat er Niks beter dan die auto!

Sent from my iPad using Tapatalk

Mooie wagen Philippe!
                    Een Cayenne kan me altijd bekoren.
                    Blij dat ook de GT3 – net als bij mij – mag blijven. :coolness:

“Poes” zal niet door de censuur van de gepersonaliseerde nummerplaten geraakt zijn :happy:

idd Peter, dat dacht ik toch ook 😆

XXX

En ik dacht dat jij altijd ‘POES’ zei :think:

Ik mag hopen dat dat de naam van je vrouwtje is? :first:

Leuk EN stijlvol!!!

skoon masjien PDS !

PDS

Ja ik heb hem zelfs nog maar paar maanden, maar zo’n nieuwe is veel te groot 8)

Seg nen nieuwen auto proficiat maar dan zoon oude coyote er in 😀

15 reacties aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 570)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.