GT3 is terug met zijn facelift !!!

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 GT3 is terug met zijn facelift !!!

• Maker
    Discussie

• PDS

Hey

De gt3 is net terug van zijn facelift.

Wat vinden jullie ervan ?

Groetjes Philip

15 reacties aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 570)
    • Wim

gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst :up:

S2

[quote=”Peter_Targa_84″ post=198701]PDS en braaf gaan n iet samen in een zin hé 😀
          Ben benieuwd wat ‘t geworden is hoor :think:[/quote]

Euh, denk toch dat ik gelijk had 🙂

Veel braver dan een Cayenne Diesel wordt het echt niet 🙂 (Waarom eigenlijk geen Macan? Persoonlijk vind ik die mooier. Tenzij je de ruimte nodig hebt).

dikke proficiat met je nieuwe *porsche , :up: *luv

Schoon gerief :up:

Knappe cayenne voor de madam, dus bij deze heb ik al een cayenne voor de trouw te rijden

Congrats met de verslaving! :mrgreen:

mooi, klasse :up:

Daar :drink: we op! Mooi mooi mooi! :coolness:

PDS

Nee nee voorlopig geen ferrari meer voor op de baan, die rode laat ik dus ook wel mooi staan 😆

Cayman GT4 zou ik direct doen als er PDK was !

Maar ben de GT3 raar maar waar nog steeds niet beu.
                        Het is de auto die ik al het langst van alle auto’s ooit heb gehad. :wtf:

PDS

Nee hier bij ons zie je niet anders dan Cayennes en Range Rovers dus daar kijkt niemand nog naar :happydance:

Bedankt voor de leuke comments :drink: :drink:

deze ziet er ferm ok uit voor je vrouwke :applaus: :applaus: :up:

Proficiat, en die rode achteraan op de foto dan voor u :happy:

:applaus: :applaus: Mooie Cayenne :up:
                                Je vrouwtje zal blij zijn.

Ive

bloedmooie cayenne, proficiat. Maar, Diesel????
                                  😀
                                  Met de verkoop van de Ferrari en de aankoop van deze Cayenne heb je nu toch nog een stuk budget over vermoed ik.
                                  Wie weet toch nog een Cayman GT4 (zou de eerste zijn op ‘t forum dan) 😯

PS: ben je maar een beetje aan ‘t plagen ze *luv :respekt:

proficiat!!
                                    Mooie wagen.

15 reacties aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 570)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.