GT3 is terug met zijn facelift !!!

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 GT3 is terug met zijn facelift !!!

• Maker
    Discussie

• PDS

Hey

De gt3 is net terug van zijn facelift.

Wat vinden jullie ervan ?

Groetjes Philip

15 reacties aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 570)
      • Amaaai das super snel, wreed benieuwd naar de nieuwe :think: :think: :think:

Wim

Excuses is niet nodig hoor, was ook maar om te lachen en kan best wat hebben.

Ive

[quote=”cabrio wim” post=198634]Dank je :what: 😉

Maar in 78 (was ik 24) had ook al met een nieuwe Rover 3500 vanden Plas.
            Dus jong zijn en goed boeren gaat dan niet samen volgens jou. :lol:[/quote]

Excuses Cabrio Wim, maar ik had het op PDS. Jou post stond er nog niet en had die niet gelezen. Zie nu dat die nét voor de mijne geplaatst is.
            PDS ken ik van een tien jaar geleden ongeveer en kwam hem onlangs nog tegen.

Als je PDS zijn verhaal kent, kan je alleen maar respect hebben….. Alleen staat dat verhaal niet op die Ferrari geschreven en trekken de meesten (al dan niet uit jaloezie) een verkeerde conclusie.
              Ik hem nochtans graag met ee Lambo zien en horen rondrijden….

Wim

Dank je :what: 😉

Maar in 78 (was ik 24) had ook al met een nieuwe Rover 3500 vanden Plas.
                Dus jong zijn en goed boeren gaat dan niet samen volgens jou. 😆

Ive

Ben ook wel benieuwd nu. Maar ik kan begrijpen dat je héél andere reacties krijgt in een Ferrari. Zeker als jonge kerel. 80% van de Ferrari-rijders zitten boven de 50 😛 en dan wordt al snel gezegd: die heeft goed geboerd.
                  Maar als je jonger bent, ben je al snel “fils-de papa” :think:
                  Niks van aantrekken is soms gemakkelijker gezegd dan gedaan en ik snap je keuze wel.

Uwe GT3 is by the way TOP

Wim

Jammer dat hij weg is en je aan bepaalde dingen stoorde.
                    Kreeg vroeger toen ik werkte in de kapsalon daar ook dikwijls opmerkingen over als de Porsche 3.2 cabrio voor de deur stond in de vorm van zooo……. die hebben wij betaald. :bounce:
                    Mijn antwoord was dan altijd van is jullie auto dan ook van de baas. :mrgreen:

Dus met de Ferrari straks kunnen ze allemaal mijn :ass: kussen
                    Ik heb maar een gewoon klein huis maar wel met alle luxe, en hier in de straat staan ook serieuze villa’s, dus mijn geld (en daar doe ik mee wat ik wil) gaat in auto’s en niet in een hoop stenen, maar ieder is daar vrij in en moeten ze mij niet op afrekenen.

Ben benieuwd

Spijtig om te horen Philip dat hij weg is. Je had toen al verhalen verteld hoe de medemens kan zijn 🙄 , weet niet waar dit in Belgie gaat eindigen 😐

Dat zal wringen denk ik. Iirc is PDS nogal verknocht aan automaten 8)

PB

Da’s nog een idee Harley, zo blijft hij op ‘t Forum.

Heb je hem uwe Jubi verpatst, Mush?

😯
                                Da’s snel!

Benieuwd wat er voor in de plaats komt 8)

spijtig, maar ik kan me voorstellen dat het soms negatieve reacties uitlokt.
                                  Echter vind ik dat je vlug “plooit”, je hebt hem toch maar net.

Wat is de ruilwagen? Je maakt ons uiteraard nieuwsgierig.
                                  991 targa 4S? of mss wel nen 4 GTS?

Proficiat in elk geval!!!!

Ja, dat lijkt me ook wel erg vervelend. En dat nog bij een grijskleurige. Ik ben in iedergeval heel erg benieuwd naar de volgende.
                                    :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 570)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.