GT3 is terug met zijn facelift !!!

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 GT3 is terug met zijn facelift !!!

• Maker
    Discussie

• PDS

Hey

De gt3 is net terug van zijn facelift.

Wat vinden jullie ervan ?

Groetjes Philip

15 reacties aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 570)
    • PDS

Zal morgen foto’s posten :happydance: :happydance:

Ik lig er normaal niet echt van wakker !
        Maar als je ergens parkeert en ze beginnen “stoere” en showman” te roepen is dat wel lastig ! :ass:

:think:

veel hebben altijd wel commentaar op hetgeen een ander heeft, zeker als het iets opvallend en tot de verbeelding sprekend is zoals een Fellali :coolness: (iedereen denkt dat die ketels zo voor de deur gezet worden zonder dat ge uwe zetel uit moet komen natuurlijk, wat uiteraard zo is want werken doen we helemaal niet en belastingen moeten we uiteraard ook ni betalen en anders ontduiken we die en komen we er mee weg hé :happy: :happy: 😉 )

btw, welke nieuwe ketel komt er morgen?
          enne van harte proficiat

PDS

Inderdaad geel *luv *luv

De Ferrari heb ik klein 2 weken geleden ingeruild ! …. voor ne *porsche , gloednieuw !

Morgen is de levering en ga ik hem inruilen :bounce:

Ik heb er teveel negatieve dingen met meegemaakt, is voor zéér veel mensen toch duidelijk een ander niveau dan Porsche :loser:

Het plan waar ik even op zat te denken om de GT3 en de Ferrari in te ruilen voor een Aventador heb ik dus al helemaal laten varen. :what:

GT3 ga ik zeker wel houden ! Moet hem asap eens binnenbrengen bij Porsche Eindhoven voor nieuwe voorruit en groot onderhoud met bougies en remolie !

Dan kan hij er weer tegen voor het nieuwe seizoen !

Als ik dan nog iets koop zal het een Cayman GT4 zijn (als die komt met PDK) of héél misschien een Italia Challenge.
            Ik ben al eentje gaan bekijken in Duitsland, maar de DB zijn uiteraard te hoog voor Zolder dus …. :think: :think: :think:

[quote=”vankerchove” post=196636]Knap, zo komen de rode remklauwen ook beter tot zen recht :D[/quote]

Of geel :first: :drink:

Knap, zo komen de rode remklauwen ook beter tot zen recht 😀

goe gedon PDS, zwet is veul beter ! Zilver alu velgen op een witte heeft geen contrast. Zie zelf ook graag platinum silver / gunmetal kleur velgen onder wit !

+1

Vind het niet mis maar zie véél liever de zilverkleurige.

[quote=”993″ post=196378]Weet niet wat jullie met dat zwart hebben hoor…vind het echt niks dat zwart.
                      Geef mij die mooie zilveren wielen maar echt top met die combinatie[/quote]

idem hier :up:

Kim

Zeer mooie eyecather ❗

Weet niet wat jullie met dat zwart hebben hoor…vind het echt niks dat zwart.
                          Geef mij die mooie zilveren wielen maar echt top met die combinatie

ken

:up: nice

Ziet er goed uit! :lekker:

+1 :popcorn:

:relaxman: idd veeeeeeeel beter :applaus: :drink:

Beter! Veel beter zelfs! :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 570)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.