GT3 is terug met zijn facelift !!!

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 GT3 is terug met zijn facelift !!!

• Maker
    Discussie

• PDS

Hey

De gt3 is net terug van zijn facelift.

Wat vinden jullie ervan ?

Groetjes Philip

15 reacties aan het bekijken - 361 tot 375 (van in totaal 570)
      • dit is ‘m Ghost!

image_2014-12-16.jpg

prachtige foto’s al, ben benieuwd naar de rest :lekker:

Waar staat die kwijl smiley :happy:
            Mooie wagens in een mooi herfst decor

PDS

Hier een kleine willekeurige selectie ! :respect2: :respect2:

shoot2van25.jpg

IMG_7719.jpg

shoot3van25.jpg

enough said PDS :up:

Maar qua looks kies ik toch all day long voor de gt3 hoor. De ferrari ziet er petieterig uit tov de mooie ronde lijnen van de GT3….maar dat is persoonlijke smaak uiteraard

PDS

Stijn, op die vraag durf ik niet te antwoorden op een *porsche forum :engeltje:

Maar het is idd niet te vergelijken :coolness:

PDS; ik weet dat de wagens niet te vergelijken zijn.
                    Maar ik durf de vraag toch te stellen……met wat rij je het liefst?

Misschien nog iets te vroeg om al te vragen gezien je de schone Italiaan nog maar pas hebt.

Hier alvast een kleine teaser 😉
                      IMG_7704.jpg
                      Betere kwaliteit: https://www.flickr.com/photos/114494784@N02/

Thx aan Philip en het vrouwtje voor de warme ontvangst en de lekkere nespresso :up:
                        Waar blijven die foto’s :popcorn:

Voila :

http://www.porsche-design.com/en/europe/

maar nu niet doorsturen naar Uw vrouw he… frontpage = chacoces !

Wel nog mooie horloges, maar bij Porsche kennen ze ook de prijzen!

Ook geen nespressomachine meer gevonden!

Ik haal mijn nog een expresso in afwachting van fotooooooooooooooo’s!!!!!!!!!!! (en een dubbele portie he, want het zijn er 2) :first:

PDS

Een Nespresso koffiemachine van Porsche Design :lekker:

Porsche Nespresso? Wat is dat?

PDS

Net het topic nog eens doorgenomen.
                                Echt leuk om zo’n toffe commentaren te lezen :applaus:

Bedankt !!!!!

Gisteren is NVDS hier geweest voor een fotoshoot van beide auto’s :lekker:
                                Zal asap een paar teasers plaatsen zodra ik ze ontvang :coolness:

Bruno Joebarreke en zijn vrouwe zijn hier ook geweest. Speciaal van Borsbeek om mijne Porsche Nespresso te komen testen :drink: :drink:

[quote=”Couperider” post=186745]Zelf heb ik nog geen deftige foto’s genomen. :salut:
                                  Dit is er nog eentje van toen hij te koop stond bij de verkoper.[/quote]

*luv

@PDS
                                    Die GT3 is top, die Fewawie….. *luv
                                    :salut: :first: :respect2:

@Couperider

Ook nice cars :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 361 tot 375 (van in totaal 570)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.