GT3 is terug met zijn facelift !!!

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 GT3 is terug met zijn facelift !!!

• Dit onderwerp bevat 570 reacties, 90 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren geleden door DIRK.
  • Maker
    Discussie

• PDS

Hey

De gt3 is net terug van zijn facelift.

Wat vinden jullie ervan ?

Groetjes Philip

15 reacties aan het bekijken - 376 tot 390 (van in totaal 570)
    • PDS

Leuk een 348 :up:

In het geel is hij inderdaad ook knap!

Misschien nog een idee om een gele bij te kopen… dan heb ik de Belgische vlag in m’n garage… 😆

[quote=”Couperider” post=186745]Zelf heb ik nog geen deftige foto’s genomen. :salut:
            Dit is er nog eentje van toen hij te koop stond bij de verkoper.[/quote]

Knap !

Zelf zou ik zwart verkiezen, of de enige echte Ferrari-kleur : GEEL *luv !

een rode wagen is top :up:
              I love it….. :happydance:

Ik zou anders ook niet snel een rode wagen nemen.
                Maar bij m’n zoektocht naar de 348 was dit toch een vereiste.

Ik ben er superblij mee.
                Een plezier om nu m’n garage binnen te wandelen. :lekker:

F

Echt een icoon van een wagen :up:
                  Mijn wagens kies ik nooit in het rood maar voor deze zou ik toch een uitzondering maken. *luv

Zelf heb ik nog geen deftige foto’s genomen. :salut:
                    Dit is er nog eentje van toen hij te koop stond bij de verkoper.

Attachments:
                    • IMG_0013.jpg

Met groot genoegen denken wij terug aan zaterdagnamiddag. Wij zijn gisterenavond teruggekomen en hebben nog steeds geen sikkepit spijt van de zotte blitsaktie, integendeel! Alles zat eigenlijk mee : vrij snel vluchten gevonden, kinderen hadden geen andere activiteiten gepland, het regende hier (en het regent nog), huurauto was goedkoop en een Ferrarishop op de luchthaven. En uiteraard was de motivatie hoog :think:

Maar vraag nu niet om dit elk weekend te doen :mrgreen: ‘t gaat hier wel een stoppen met regenen :coolness:

Hopelijk geen krasjes…

Prachtige paraplu :up:

:applaus:

F

[quote=”Couperider” post=184737][quote=”pds trading” post=184714]Nu hopen dat er hier nog een paar gaan volgen :drink:[/quote]

Volgen kan je het niet echt noemen… sinds juni staat er eveneens een Ferrari naast m’n Porsche 964. 😀
                              Het is dan wel geen F430… maar een 348TB…
                              En man, wat rijdt dat ding zalig!! :lekker:[/quote]

Blijft ook één van m’n favorieten. Zo’n design zie je de dag van vandaag niet dikwijls meer.
                              Een foto zegt natuurlijk meer dan 1000 woorden hé (hint,hint…) 😉

PDS

THANKS TO SENSA !! :respect2: :respect2: :respect2:

image_2014-12-01.jpg

image_2014-12-01-2.jpg

Zeer knap Italiaans paard !

Proficiat met deze prachtige bolides :first: , hoop je in de toekomst nog eens de weg te kunnen showen :driver:

15 reacties aan het bekijken - 376 tot 390 (van in totaal 570)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.